Erfaringer med Twistshake badeløsning?

Frostbite

Virgo and moon child ☾
Himmelbarn
♡ Babymais2026 ♡
Hei! :happy: Er det noen som har erfaring med badeløsning/badekar med stativ og nyfødtinnlegg fra Twistshake?

Vi har den fra Beemoo. Skjønner egentlig ikke helt hva som er forskjellen mellom den og Twistshake sin, synes de ser prikk like ut og gikk til slutt for Beemoo fordi den var litt billigere! :dance008

Brukte den til dattera vår frem til hun var kanskje 5-6 måneder gammel (senere har hun bare dusja med en av oss), og kommer absolutt til å bruke den med gutten som kommer også. Vi brukte den uten stativ og savnet det heller ikke. Puta som kom med var også veldig gjev de første månedene, det var tydelig at vår nøøøt badesesjonene. Så kan gå god for løsningen foldaway-badekar, uavhengig av merke!

Last edited:
Ikke en erfaring med Twistshake, men kjøpte et fotbadekar som kunne brettes sammen sånn en gang og det ble ødelagt i gummien i brettene veldig fort (og begynte å lekke) :smiley-ashamed004 Men kanskje ulike ønsker og behov for et babybadekar for et par måneder og et fotbad man ser for seg å ha over flere år?

Hatt Twistshake sitt badekar sia 2021, heilt topp! 4-åringen og 2-åringen bada fortsatt i det :D sikkert praktisk med stativet når ein har baby, men har vore uproblematisk for meg å bada mine på golvet/inni dusjen :)

Sniker. Vi har hatt twistshake til storesøster og hun har brukt det hyppig helt fram til hun ble 2 år og vi flyttet inn i hus med badekar. Det ser like fint ut som da vi kjøpte det, og det er veldig praksis at det kan brettes sammen. Hadde ikke ble stativ da. Satt på baderomsgulvet og badet henne. Kommer til å bruke det samme til lillebror. Brukte ikke puta noe særlig da man uansett skal holde på dem når de er så små, og hadde bedre kontroll bare av å holde selv, men det er sikkert smak og behag.

Vi kjøpte twistshake sin løsning da vi har et bad på størrelse med et kott og dusj istedenfor badekar -.- Vi har vært superfornøyd med det, og jeg likte puta kjempegodt. Det holdt henne flytende slik at jeg hadde begge armer ledige til å vaske og kose med henne mens hun badet, og hun var veldig komfortabel der hun lå! Jeg ga bort nyfødtinnlegget til en venninne da hun fikk baby, og skal absolutt kjøpe et nytt et før nestemann kommer til våren :)

Back
Topp