Jeg er 36+0 og babyen ligger i tverrleie. Noen som har opplevd noe lignende? Snudde babyen seg? Klarte legen å snu babyen? Eller ble det ks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tredjemann her snudde seg fra tverrleie en gang etter litt ute i uke 35. Ved ny kontroll i uke 37 lå hn med hodet ned. Husker jeg var utrolig stresset fordi hn vekslet kun mellom seteleie og tverr. Og begynte å føle at jeg var såpass langt at det liksom ikke skulle være noe håp lenger. Men snudde seg altså med hodet ned og ble liggende sånn frem til fødsel.Jeg er 36+0 og babyen ligger i tverrleie. Noen som har opplevd noe lignende? Snudde babyen seg? Klarte legen å snu babyen? Eller ble det ks?
Mi lå i delvis tverrleie/seteleie hele veien, snudde seg aldri. På kontroll i uke 36 ble det avtalt pks da jeg ikke ville prøve på setefødsel pga. historikk og frykt for komplikasjoner (første barnet etter lang og kronglete vei dit). Vi ble tilbudt vendingsforsøk men takket nei siden baby aldri snudde seg av seg selv på noe tidspunkt.Jeg er 36+0 og babyen ligger i tverrleie. Noen som har opplevd noe lignende? Snudde babyen seg? Klarte legen å snu babyen? Eller ble det ks?
Kan jeg spørre hvordan det ble da fødselen begynte? Måtte du ringe sykehuset med en gang? Eller kjente du at babyen hadde snudd seg? Fikk du lov å vente litt hjemme med rier og sånn eller ikke?Begge to lå i tverrleie frem til fødsel. Prøvde vending med nr 2 men hun snudde seg tilbake til tverrleie. De snudde seg i tide til de skulle ut![]()
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg så mye der, jeg ble satt igang på termin begge gangene pga svangerskapsforgiftning.. men jeg var litt overraska over hvor rolig de tok det. Kanskje fordi de så at de snudde seg som de ville. Jeg var mye på kontroll pga svf, og da sjekket de leie samtidig.Kan jeg spørre hvordan det ble da fødselen begynte? Måtte du ringe sykehuset med en gang? Eller kjente du at babyen hadde snudd seg? Fikk du lov å vente litt hjemme med rier og sånn eller ikke?
Jeg skal ha kontroll etter helgen, da er jeg 37 uker på vei. Veldig spent på hvilke løsninger de foreslår.