Erfaringer med Titanium Baby Breeze?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Ei venninne skal selge reisetrilla si for slikk og ingenting, og vi vurderer å kjøpe. Den kommer til å bli brukt som ferietrille. Erfaringer ?

Er fornøyd med den:) Kjempelett å ha med seg og grei å trille på ASFALT eller andre faste underlag.

Så bra!! Har du opplevd at den er ustødig når barnet sover i den?

Jeg elsker den! Bruker den som hovedvogn om sommeren også[:)]

Eneste jeg kan påpeke er at håndtakene er litt uvante i starten.

Så bra!! Har du opplevd at den er ustødig når barnet sover i den?

Kan være litt ustødig om du henger stelleveske på den, men det er jo ikke ulogisk siden veska veier mer enn vogna. Ellers har det gått kjempe fint[:)]

Vi har kjøpt den  er fonøyd! på flyet kunne jeg ta den med som håndbagasje siden den ble ganske liten og veier bare 6 kilo[:D]

Super å ha i bilen, har ikke angret på den[:D]

Kan også feste maxi cosi sete på den om du kjøper adapter[:D]

det er en dyr trille (1699.-) kostet den her, så om du får den billig ville je ikke tvilt!!

Den er kjempegrei i forhold til at man kan feste maxi cosi baby-bilstolen på den... og at den er så liten og lett at man får ta den med som håndbagasje på fly..

men... vi begynte bruke den til jenta vår når hun var 5 mnd gammel.. og hun har ikke sittet/ligget bra i den før hun var ca 10 mnd.. selene var altfor store før den tid.. og det er jo sånn stramme-funksjon for å endre mellom sitte og liggestilling, så ryggen blir ikke rett nok når hun sitter.. (hun liker ikke å måtte sitte så veldig tilbakelent nå som hun er blitt så stor..).

men hvis du får den billig, ville jeg nok kjøpt den altså [:)]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg elsker den! Bruker den som hovedvogn om sommeren også[:)]

Eneste jeg kan påpeke er at håndtakene er litt uvante i starten.

Back
Topp