Erfaringer med TFK joggster twist?

*Blåklokke*

Glad i forumet
Juli13-jentene
Som overskriften sier: Er det noen som har erfaringer med TFK joggster twist?

Pleier denne vognen å komme på kampanje på våren? Jeg vurderer å kjøpe fra Tyskland, men samtidig er det jo veldig greit med garanti fra en norsk butikk.... Hmm... Klarer ikke helt å bestemme meg.... ;)

Jeg vurderer også joggster twist, evt joggster 3 med ekstra svingbart hjul.

Vi er mye på tur, så har lyst på ei vogn som tåler litt dårlig underlag. Håndbrems er også et sterkt ønske fra vår side.

Mange som har erfaringer med denne vogna - evt andre å anbefale?

Leser noen steder at bagen ikke er spesielt stor - er det andre vogner som har større bag? Er dette noe dere har savna? Hvor stor bag trenger ungene - bruker man bagen gjennom hele den første vinteren?

Vi bestillte tfk joggster twist fra tyskland når vi skulle ha lillemor, og angrer ikkje et sekund:) Vi sparte en del tusen på det. Var litt skeptisk til bagen for eg var redd den ble fort liten. Men tutta kunne ligge i den til hun var 7 mnd:)
Vi bestilte litt tidlig for dem hadde ikkje alt inne da eg bestillte, ventet 8uker. Anbefaler og bestille derfra ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi bestillte tfk joggster twist fra tyskland når vi skulle ha lillemor, og angrer ikkje et sekund:) Vi sparte en del tusen på det. Var litt skeptisk til bagen for eg var redd den ble fort liten. Men tutta kunne ligge i den til hun var 7 mnd:)
Vi bestilte litt tidlig for dem hadde ikkje alt inne da eg bestillte, ventet 8uker. Anbefaler og bestille derfra ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Var det fra kiddies24 dere bestillte?

Vi har også tenkt å bestille TFK fra Kiddies.de Vi skal ha Twinner Twist Duo til tvillingene da :) Den er veldig praktisk, og håndbrems er et must for min del (hvertfall med to barn). Vi også går en del på tur, pluss at den tar lite plass slått sammen! Hvis det skulle skje noe med vognen (mot formodning) så har tror jeg at Barnas Hus er behjelpelig i og med at de fører merket, men jeg er ikke sikker på det altså. Jeg tar sjansen :) Har en kompis som også bestilte TFK fra Tyskalnd, og det var helt supert. Mye å spare på det :)

Hmm, det kan jo hende den er en av de minste og "letteste" når det kommer til tvillingvogner, men at den enkle er annerledes... Tenkte meg ikke helt om ;) Men uansett, bra å bestille fra Tyskland :)

Jeg har hatt 2 av denne vognen! Synes den har fordeler og ulemper. Den passer perfekt som babyvogn. Bagdelen er stor og fin. Sporsdelen har mye pluss og minus. Den er stor og romslig. Passer kjempe bra til både og sove og sitte for større barn. Integrert myggnetting. Lett og trille, og du kan fint gå i skogen med den. Men ulempene er at det er skikkelig vanskelig å komme til kurven når poden sover. Kurven er bitteliten. Glidelås systemet er ikke så enkelt og litt kronglete men sånn alt i alt er det en vogn og anbefale.

Takk for gode tilbakemeldinger.

Har hørt at noen får den så liten at den kan ligge i skiboksen, antakeligvis om man tar av hjulene. Vi har ikke veldig mye plass i bilen, så har stort sett skiboks på hele tiden. Noen andre vogner som blir like små (og som har håndbrems)?

Er litt på jakt etter hva vi bør vurdere den opp mot - hva er nærmeste alternativ?

Som overskriften sier: Er det noen som har erfaringer med TFK joggster twist?

Pleier denne vognen å komme på kampanje på våren? Jeg vurderer å kjøpe fra Tyskland, men samtidig er det jo veldig greit med garanti fra en norsk butikk.... Hmm... Klarer ikke helt å bestemme meg.... ;)

Kanskje litt sent, men muligens er fortsatt noen interessert:
TFK (vi har Joggster Twist, kjøpt ny i april 2013) er en fin vogn å trille, vi har vart på ferie på strand med den og det tålte den uten videre. Løsninger i håndtering av vognen er bra. Ulemper er at den er ganske stor når den er slått opp og passer akkurat ikke flat pakket ved siden av hundebur i vårt VW Passat, så den må står på siden med bagen. Vi har valgt vognen pga håndbrems og jeg må si at den fungerer bra, men hvis jeg måtte velge igjen ville jeg velge fotbrems.

Babyen er nå 4 mnd og meget nysgjerrig, derfor lurer jeg litt hvor lenge bagen holder. Når jeg prøver sportsdelen så er den ganske stor for en liten baby, også er det nå ulempe med at kjøreretningen kan ikke byttes. Jeg vurderer derfor å kjøpe multi-x hardbagen nå.

Kjempe fornøyd med vogna.
Lurer også på om vi skal kjøpe multi x bagen.
Liker det å kunne ha han vendt mot meg lengst mulig :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp