Hei, jeg har vært litt borte fra forumet fordi det har vært litt vanskelig. Testet positivt i mai i år og mistet i SA mellom uke 10 og 11 (i juli). Det var veldig traumatisk. Har etter dette blitt skuffet hver gang jeg får mensen igjen og synes det har vært veldig vanskelig. Idag er jeg 13 dpo og verken mens eller spotting. Pleier å spotte 3-4 dager før mensen. Denne syklusen har jeg også hatt sen eggløsning, sannsynligvis pga. stress. Testet negativt 9 dpo, ikke på 10 dpo, så igjen 11 dpo og fikk veldig svake streker på tidlig test (Vida pharma) og på make sure vanlige tester. Hadde noen igjen fra en batch som da alle fikk svake streker. Har kun en gang før opplevd en veldig svak skygge på denne typen, mens disse er svake men tydeligere enn skyggen jeg har hatt før. Nesten ikke synlige på bilder med mindre jeg tar bilde etter 5 min. Tidlig testen har veldig synlig strek et par minutter etter 5 min. Så testet jeg igjen morgenen 12 dpo, både med tidlig test og vanlig, de vanlige er ny batch, og strekene nå var fortsatt svake og kanskje enda svakere enn dagen før. En av de på morgenurin ser nesten blenda ut. Ble veldig trist og begynte å tenke det kunne være kjemisk. Idag tidlig, 13 dpo, testet jeg kun med vanlig test, ikke tidlig test og også denne er like svak eller svakere enn i går. Men det er strek/skygge. Testen igjen i stad på urin nr. 2 for dagen, fortsatt veldig svak, nesten usynlig strek. Ikke tatt en tidlig test idag for har bare en igjen og sparer til imorgen tidlig siden butikkene er stengt. Håper å høre litt erfaringer fra hvordan deres tester forløp seg når dere hadde kjemisk? Er litt bekymret for at det er dette det kan være. Jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Har noen milde symptomer, og mangel på spotting er ganske godt tegn. Jeg og mannen greier ikke glede oss i det hele tatt. Eller tro at det er sant. Hadde håpet på sterkere strek idag for å slå meg til ro, men er på tredje dag med svake streker. Mannen tar dette tyngre enn meg. Trist å ha det sånn i jula. Håper på litt hjelp fra dere