Erfaringer med test fra normal ?

Sniker fra August :)

Ser så absolutt noe! :D Litt vanskelig å se om det er skyggestrek tho, siden bildet er sort-hvitt.
Spennende :D

Syns også eg ser noe :)

Har dårlig erfaring med normal sine tester. Fått mange skyggestreker :(

Fikk svak på metode sin tidligtest på fredag så skulle nok ha slått ut på tester fra normal nå.
Hvor mange dpo er du?:) hadde tatt en CB early, de er veldig gode :)

Er clearblue early den beste? Hvor tidlig kan en forvente resultat? 6 dpo i dag. For tidlig?
6 dpo får nesten ingen positiv test. Det er veldig tidlig. ja CB tidlig test syns jeg er den beste for tidlig testing. Det er den det skal komme en loddrett strek på når man er gravid. Jeg fikk positivt med den 8 dpo :)

Sniker.. har ikke brukt strimmeltestene til normal, men de andre de har. Fått tydelig strek på dagen for ikm, clearblue viste da 2-3 uker :) Så har ihvertfall ikke noe negativt å si om de.
Har fått skyggestreker på rfsu sine strimmeltester da :)

Normal sine tester er blanke på meg. Men clear blue digital er positiv tok på lørdag/søndag og igjen i dag. Siden jeg har hatt "blødning" 23.12, 24, 25, 26 utflod 27 og blødning i dag. Hadde det i 1. Svangerskap og. Så får se da.

Normal sine strimmeltester var de første jeg testet positivt på.
Måtte ta to for å være sikker.. du vet det kunne jo være den første var falsk positiv laughing6

Vet ikke hvordan jeg skal regne det, mtp at samleie var feks 18,21,24,29 ❤️

Du trenger ikke regne ut, noen tester etter el og vet dermed når de eksakt har el.
Mensen kommer ganske sannsynlig 14 dager etter el.
Så om du har stabile sykluser og forventer mens den 8 januar har du sannsynlig hatt eggløsning rundt 25 desember :)

Du trenger ikke regne ut, noen tester etter el og vet dermed når de eksakt har el.
Mensen kommer ganske sannsynlig 14 dager etter el.
Så om du har stabile sykluser og forventer mens den 8 januar har du sannsynlig hatt eggløsning rundt 25 desember :)
Ja eggløsning va 24, men om man har samleie en av de andre dagene som er «sjangse» for å bli gravid - hva skal jeg regne ut etter da?❤️

Back
Topp