Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk svak på metode sin tidligtest på fredag så skulle nok ha slått ut på tester fra normal nå.Har dårlig erfaring med normal sine tester. Fått mange skyggestreker![]()
Hvor mange dpo er du?Fikk svak på metode sin tidligtest på fredag så skulle nok ha slått ut på tester fra normal nå.
Er clearblue early den beste? Hvor tidlig kan en forvente resultat? 6 dpo i dag. For tidlig?Hvor mange dpo er du?hadde tatt en CB early, de er veldig gode
![]()
6 dpo får nesten ingen positiv test. Det er veldig tidlig. ja CB tidlig test syns jeg er den beste for tidlig testing. Det er den det skal komme en loddrett strek på når man er gravid. Jeg fikk positivt med den 8 dpoEr clearblue early den beste? Hvor tidlig kan en forvente resultat? 6 dpo i dag. For tidlig?
Her er min - er det skyggestrek eller håp om en svak?
Ja jeg vet ikke… rartDet ser ut som en skyggestrek, men er jo definitivt en strek så da er det håpnår har du ikm?
Ja jeg vet ikke… rart
8 januar
Vet ikke hvordan jeg skal regne det, mtp at samleie var feks 18,21,24,29men er du ca 5-6 dpo nå? det er jo veldig tidlig å kunne se eller si noe. meb krysser for deg![]()
Jeg er litt vell spent etter exu i september..men er du ca 5-6 dpo nå? det er jo veldig tidlig å kunne se eller si noe. meb krysser for deg![]()
Vet ikke hvordan jeg skal regne det, mtp at samleie var feks 18,21,24,29![]()
Ja eggløsning va 24, men om man har samleie en av de andre dagene som er «sjangse» for å bli gravid - hva skal jeg regne ut etter da?Du trenger ikke regne ut, noen tester etter el og vet dermed når de eksakt har el.
Mensen kommer ganske sannsynlig 14 dager etter el.
Så om du har stabile sykluser og forventer mens den 8 januar har du sannsynlig hatt eggløsning rundt 25 desember![]()