Erfaringer med tegningsblødning?

etterlengtet sommerfugl <3

Blir kjent med forumet
Jeg var på toalettet i dag og oppdager at jeg blør. Som jeg er så blir jeg jo litt skeptisk , så ringer føden. Får beskjed om å komme inn for en sjekk, syns den lille var blitt litt roligere også. Inne på sykehuset sjekker de hjertelyd ( som var bra :) ) blir utvendig ul, men før de sender meg hjem tar den en innvendig ul. Hvor de mener det har vært en tegningsblødning , og at det er noe på gang. ( begynt å åpne seg litt)

Det jeg lurer på er om noen har opp levd dette og hvor lang tid fra dette til evt noe setter i gang?
Er veldig spent nå uke 37 +5 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har småblødd i noen uker nå å ringt føden en gang. De ba meg bare ta det med ro så lenge man ikke har vondt så er alt normalt o_O Skulle gjerne kommet inn å fått en undersøkelse men man må jo nesten diskutere seg fram til en syns jeg :eek:
Men ble du sendt hjem med at blir det noe mer så ring?

Da jeg ringte inn sjekka de litt papirer osv , så spurte jordmor hva jeg selv ønsket. Jeg sa at jeg ville ha en sjekk for mye enn en for lite, og deg var hu heldigvis enig i :) først ble hjerterytme,sparketest og fulgt med i forhold til rier. Så sjekka hun livmorhalsen, da kom det litt mer blod / som en liten klump ( beklager detaljer ) . Ble sendt på utbvendig ul, alt så fint ut, men sjekka med overlege før sendt hjem. Han ville ha innvendig ul, da sa han at det nok var en tegningsblødning og at det var åpnet litt. At dette var nok grunnen til blødningen, om det kom mer så mye at jeg måtte bytte bind skulle jeg ta kontakt og komme inn. Heldigvis roa det seg . Så nå går jeg bare å venter i spenning på hva og når det skal sje :o ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg våkna til rosa/oransje blødning samme dagen som jeg fødte :)

Back
Topp