Erfaringer med Synarela?

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Hei! Skal selv starte med denne sprayen 11.12 i håp om at vi får en IVF spire snart.
Er det noen her inne som vi dele sine erfaringer med bruken av sprayen med meg? Var det gret å trene, jobbe og gjøre normale daglige aktiviteter med sprayen?

[emoji4]

Tror der er veldig forskjellig fra person til person :)

Men selv kunne jeg fint trene, jobbe, og alt det vandlige.. jeg fikk en del humørsvingninger :p stakkars samboeren :D
Og hete tokter om natten :confused:
Jeg begynte og bli trøtt og litt vondt i hode etter jeg begynte på sprøytene, og mer humørsvingninger.. ja der endte jeg faktisk opp med noen dager sykemelding ..

Men hva går vi ikke igjennom for en liten spire :joyful:

Jeg ble veldig trøtt av sprayen.. så for meg gikk treningen til grunne. men det å være trøtt var ikke det verste :-) men greide ikke presse pulsen opp, så de få joggeturene jeg gjennomførte ble på rekorddårlig tid.

Første runden gikk ok, ble sykemeldt siste uka. Andre runden gikk bedre, men vondt med sprøytene. Nå var hodepinen helt ekstrem og ble sykemeldt i nesten 3 uker. :-)

Jeg ble veldig trøtt av sprayen.. så for meg gikk treningen til grunne. men det å være trøtt var ikke det verste :-) men greide ikke presse pulsen opp, så de få joggeturene jeg gjennomførte ble på rekorddårlig tid.

Takk for deling av erfaring [emoji254][emoji4]

Tror der er veldig forskjellig fra person til person :)

Men selv kunne jeg fint trene, jobbe, og alt det vandlige.. jeg fikk en del humørsvingninger :p stakkars samboeren :D
Og hete tokter om natten :confused:
Jeg begynte og bli trøtt og litt vondt i hode etter jeg begynte på sprøytene, og mer humørsvingninger.. ja der endte jeg faktisk opp med noen dager sykemelding ..

Men hva går vi ikke igjennom for en liten spire :joyful:

Takk for deling av dine erfaringer ....Håper du/dere er nå med barnet dere drømte om og nyter livet. [emoji4][emoji5][emoji108]

Jeg fikk ikke noe særlig bivirkninger av Synarela. Ble forferdelig vimsete og litt overtrøtt til tider, men i godt humør! :D

Takk for deling av dine erfaringer ....Håper du/dere er nå med barnet dere drømte om og nyter livet. [emoji4][emoji5][emoji108]
Vi er ikke kommet så langt enda ;) jeg skal på min første ul kontroll i dag :) gruer eg, men samtidig litt spennene og :)
Men du må ha masse lykke til med prøvingen og håper du og slipper og vente så lenge for en liten spire i 2018 :joyful:

Vi er ikke kommet så langt enda ;) jeg skal på min første ul kontroll i dag :) gruer eg, men samtidig litt spennene og :)
Men du må ha masse lykke til med prøvingen og håper du og slipper og vente så lenge for en liten spire i 2018 :joyful:

Lykke til. Kanskje vi kan holde kontakten en stund til her og forhåpentligvis med lykkelige nyheter [emoji16][emoji5]

Lykke til. Kanskje vi kan holde kontakten en stund til her og forhåpentligvis med lykkelige nyheter [emoji16][emoji5]

Ja vi krysser fingre og tær for det :)
Skal på første ul time noe litt senere i dag, så få vi se..
er full oppdatering i tråen desember ;) hehe

Back
Topp