erfaringer med sykkelvogn???

mamma-mars08-august11

Blir kjent med forumet
v kjøpt oss en instep sykkelvogn nå som jeg skal bruke til mine to små på småturer, ikke i skog og mark. er denne noe bra? hva har dere? og er den god?

Vi har ikke det merket, men vi har en annen en, og den er superpopulær her i huset. Veldig behagelig. Særlig da jeg syklet til og fra jobb, hentet storebror på veien og handlet på vei hjem. Enkelt å frakte varene og barn.

Jeg har ingen erfaring med sykkelvogner, emn lurer på om det fins noen med plass til 3 barn i?Ikke meningen og kuppe tråden din!

Vi har ikke det merket, men en "billig"-variant. Den funker fint den! Eneste er at jeg fikk skikkelig sjokk første gangen jeg syklet med snuppa i den opp en liten bakke. Det var mye tyngre enn det ser ut til, men fantastisk god trim når du blir vant til å ha den bakpå!!

mammatil2prinsesser skrev:
Jeg har ingen erfaring med sykkelvogner, emn lurer på om det fins noen med plass til 3 barn i?Ikke meningen og kuppe tråden din!

Jeg har ikke noe erfaringer heller, men synes det ser så veldig praktisk ut.. Så da tok jeg sjansen på å kjøpe en som ikkje kosta alt for mye..Har leita en del på nettet og lest om sykkelvogner, men har ikke sett noen det er plass til tre i.. Men det kan jo hende.. lykke til med leitinga..

Back
Topp