erfaringer med svaaak positiv strek?

Tittenteia

Elsker forumet
Har nemlig fått det nå. De tidligere har vært veldig tydelig negative men nå var det en veldig svak strek der. Forventet mens er om noen dagen. Jeg har også veldig ømme bryst. Så, opplevd svaaak strek? Var du gravid?

De fleste som tester flere dager før ikm får svakt utslag. Men hvilken test har du brukt? Cb + gir desverre endel falskt positive utslag. Legg ut bilde av testen din du :-)

Hatt svak positiv hver gang jeg(tester veldig tidlig) og har vært gravid alle gangene:) Vent en dag eller to å test igjen,lykke til!!:D

Min var også veeeeldig svak da jeg testet og var gravid med knøtte :)

Jeg fikk svaaaak positiv da jeg var gravid forrige gang. Da brukte jeg en billig-strimmel-test. Men testet også for 1 mnd siden og fikk også da en svaaaaak strek på strimmel test, men er IKKE gravid! Denne testen var jo fra før jeg ble gravid med lillemann så den kan være litt gammel. Tipper du er gravid jegemoticon

frøken plaske skrev:
Min var også veeeeldig svak da jeg testet og var gravid med knøtte :)

Samme her, måtte nesten ha *riktig* lys for å se streken emoticon

mine var såååå svake at vi måtte photoshoppe for å få fram kontrasten emoticon blei baby begge gangene gitt! emoticon

Da jeg ble gravid denne gangen, testa jeg 3 dager før jeg skulle ha mens.
Testa da med sånn stav fra billige-tester.no, og den var svak. Testa med cb vanlig utpå dagen og var fortsatt svak. Og tok en ny på natta  (klarte ikke vente siden jeg våknet og måtte pisse:-p), en sånn cb digital og sto "gravid" emoticon Har 3 uker igjen til termin..

Dette lover jo bra:) fikk ikke til bilde, men trenger ikke riktig lys for å se den nei:) men fant ut at det er en uke igjen til forventet mens. Gir den utslag så tidlig? Får håpe den sitter i såfall:) er første prøvemnd.

Dette lover jo bra:) fikk ikke til bilde, men trenger ikke riktig lys for å se den nei:) men fant ut at det er en uke igjen til forventet mens. Gir den utslag så tidlig? Får håpe den sitter i såfall:) er første prøvemnd.

Oii.. Ja en uke før forventet mens er tidlig. Men kan jo være at EL var tidlig da. Men det er jo dem som tester allerede i uke 3 da :-)

Første graviditetstest jeg tok var veldig svak, testet på nytt dagen etter og da fikk jeg en tydelig strek.

Jeg tok to tester, HELT svak blå strek, så svak at jeg måtte holde den i tusen retninger og i forskjellige lys-men jeg skimtet en blå strek. Kjøpte en slik som det kommer opp "gravid og hvor mange uker"   På min kom det opp "Gravid 1-2 uker" Så var nok derfor den var så svak. Kjøp en slik om du er usikker, men om du ser en blå strek så tipper jeg du er gravid :)

Back
Topp