Erfaringer med Stokke trailz?

Pandapop

Blir kjent med forumet
Hei :)

Vi vurderer å kjøpe oss Stokke trailz, men lurer på om noen her har erfaringer med den? Kom gjerne med både positive og negative sider ved den, evt gode alternativer til den vognen?
 
Hadde den til første, hun nektet å ligge i simo så når vi kjøpte denne var hun tre mnd og kjøpte bare setet - barnet mitt ville endelig både sitte info sove i vogn! Den er god å trille, fungerer på alle underlag (terrenghjul), kjempe god service om det er noe (fikk nytt understell pga knirking), og nytt håndtak da det ble stygt :) Den er ikke bitteliten sammenlagt, men ikke større enn de fleste andre heller :)
 
Hadde den til første, hun nektet å ligge i simo så når vi kjøpte denne var hun tre mnd og kjøpte bare setet - barnet mitt ville endelig både sitte info sove i vogn! Den er god å trille, fungerer på alle underlag (terrenghjul), kjempe god service om det er noe (fikk nytt understell pga knirking), og nytt håndtak da det ble stygt :) Den er ikke bitteliten sammenlagt, men ikke større enn de fleste andre heller :)

Akkurat det samme skjedde med oss, og flere andre jeg har hørt om. Understellet knirket så vanvittig at det vekket ungen. Fikk nytt, ble marginalt bedre. Og skumgummien på håndtaket revnet, så den måtte byttes.
Endte opp med å selge vogna etter noen måneder, hadde så mye styr med den.
 
Akkurat det samme skjedde med oss, og flere andre jeg har hørt om. Understellet knirket så vanvittig at det vekket ungen. Fikk nytt, ble marginalt bedre. Og skumgummien på håndtaket revnet, så den måtte byttes.
Endte opp med å selge vogna etter noen måneder, hadde så mye styr med den.

Jeg har hatt Simo, Stokke, Babytrend (har denne stående i USA) baby jogger city mini, baby jogger city select, og har nå bestilt baby jogger city elite, det er nemlig bare baby jogger vognene jeg aldri har måttet reklamere på i det hele tatt :p
 
Jeg har ikke hatt denne vognen selv, men har vært borti den ifbm at jeg jobber i barnehage, samt en venninne har hatt den. Jeg synes den mangler demping - trillet tur på en grusvei med venninnen min, og den var grusom å trille. Nå er jeg vant med Emmaljunga Mondial, så er bortskjemt på demping da...
Ellers synes jeg at bag-delen ikke er så veldig romslig som de påstår, og sittedelen egner seg dårlig til sovevogn da barnet ikke har mulighet til å bevege seg.
 
Back
Topp