Prikketrusa
Elsker forumet
Dumme meg syntes jeg var smart da jeg bestilte 10-pack stavtester fra dette nettstedet... men er ikke helt overbevist nå lenger. testa i går og i dag, både på morgen- og ettermiddagsurin, og det bare kom opp svaaaake streker på alle innen 3 minutt (det er grensen for når man skal lese av). Føler ikke en puslete skyggestrek er noe å slå i bordet med, det kan jo være feil?
noen som har erfaringer med disse testene? positive/negative?
NB: jeg kan ha gjort en liten tabbe ifht testinga, på bruksanvisningen stod det (leste seff ordentlig gjennom etterpå) at man skulle ha oppsugingsdelen i urinen i minst ti sekunder, mens jeg leste "i ti sekunder", og har vel egentlig hatt alle testene oppi i max 10 sekunder. :P
dritt!
Sorry folkens, viss noen gidder å komme med tilbakemeldinger på klaginga mi er dere greie...
tror jeg tester med cb digital i morra...
Oppdatering, for de som gidder:
CB digital i dag morges viste "gravid, 1-2". Møkkatesten fra billige-tester.no viste en slags vag strek den også... men på ettermiddagsurin... så kanskje hcg-nivået fremdeles er noe lavt. (ble mange tester dette her, men jeg hadde tross alt ti stykker på lager.)
Vet jeg utførte testen riktig denne siste gangen, leste grundig gjennom bruksanvisningen!
Så nå er det vel bare å vente og se om det varer denne gangen. [&:]
noen som har erfaringer med disse testene? positive/negative?
NB: jeg kan ha gjort en liten tabbe ifht testinga, på bruksanvisningen stod det (leste seff ordentlig gjennom etterpå) at man skulle ha oppsugingsdelen i urinen i minst ti sekunder, mens jeg leste "i ti sekunder", og har vel egentlig hatt alle testene oppi i max 10 sekunder. :P
dritt!
Sorry folkens, viss noen gidder å komme med tilbakemeldinger på klaginga mi er dere greie...
tror jeg tester med cb digital i morra...
Oppdatering, for de som gidder:
CB digital i dag morges viste "gravid, 1-2". Møkkatesten fra billige-tester.no viste en slags vag strek den også... men på ettermiddagsurin... så kanskje hcg-nivået fremdeles er noe lavt. (ble mange tester dette her, men jeg hadde tross alt ti stykker på lager.)
Vet jeg utførte testen riktig denne siste gangen, leste grundig gjennom bruksanvisningen!
Så nå er det vel bare å vente og se om det varer denne gangen. [&:]