Erfaringer med Spotec-sandaler??

Medulla spinalis

Glad i forumet
Begynner i praksis på mandag, og vil ha meg et par gode sko til å bruke i jobbsammenheng. Har vurdert spotec-sandaler.... Noen erfaringer??? Sleng gjerne inn forslag på gode sandaler som ikke er så altfor dyre! [:)]

Eg har spotec sandaler. Syns de er alt for harde, ingen demping. Å når en går på betong gulv hele dagene så blir det fort vondt i beina. Og så er de alt for varme.

Hadde eg hatt råd, så hadde eg kjøpt nye. Men må vente til det kommer noe ekstra inntekt inn på konto.

æ hadd dæm på jobb i mange mange år og va suuperfornøyd ihvertfaill... aldri klam eiller nå sånt[:)]

ORIGINAL: Medulla spinalis

Litt forskjellige meninger ser jeg... [:)] Flere? Synes det var en grei pris på de skoene hvertfall ;-)

æ gikk forrestn å på betonggulv også, og hadd aldri vondt i føtter'n[8D]

Jeg har hatt mitt par siden 2002, og bruker dem fremdeles. Veldig godt fornøyd!

de er supre!! Jeg er tung, og trenger gode sko. Bruker de på betonggulv i butikk - superfornøyd!!!

jeg og er superfornøyd med de jeg hadde, gikk mye på betonggulv, der jeg jobbet måtte vi bytte til sko med vernetup og begynte da med å få vondt i beina på jobb

Gode sko mener jeg, men vel så viktig syns jeg det er å ha to par sko å bytte på! Selv bruker jeg aldri samme sko to dager etter hverandre på jobb( er spl )

Flott at så mange har gode erfaringer!! Da blir det disse skoene... Holder på med sykepleiestudiene (mye praksis) og har to kneoperasjoner bak meg, så jeg må ha gode sko... ;-)

Når jeg først er i gang med spørsmål: Hvordan er de i str? Liten, store? Jeg må bestille de på nett, da jeg sømfarte Kristiansand by i dag og ingen hadde...

Jeg var ikke spesielt imponert. Sverger til mbt sandaler nå [:D]

ORIGINAL: Mrs Stupedama

Jeg har hatt mitt par siden 2002, og bruker dem fremdeles. Veldig godt fornøyd!

Sign! Må snart ha nye, og kommer til å kjøpe helt like. Vandrer også rundt på betonggulv hele dagen, det er ingen problem.

ORIGINAL: Medulla spinalis

Flott....! Vet noen om de er store, små eller vanlig i str?

NO e det mange år siden æ hadd dæm, så ska'kke vær heeilt sikker..men æ mene æ hadd 36 i dæm, og æ bruke 37 te vanlig

Back
Topp