vi var på skagen strand for 2 år siden og i øster hurup i fjor... vi likte oss mye bedre på skagen strand enn i øster hurup, men så hadde vi strålende vær og varmt i skagen og overskya kaldere vær i østerhurup.
Lelighetene på skagen strand er supre, 2 etasjers leiligheter med skjerma, privat uteplass, stort soverom nede, sovehems oppe, bad og stue/kjøkken i ett. Bra standard! Ungene våre var bare 1 år den sommeren vi var der og sprang derfor ikke rundt selv, derfor var det ikke noe problem med den skjerma uteplassen. I fjor var det egentlig veldig praktisk at uteplassen ikke var skjerma, for da kunne ungene springe på lekeplassen uten av vi måtte følge dem... men jeg liker likevel best den skjerma uteplassen da. Det er et kjempefint, stort område med masse lekeplasser, idrettshall og opparbeida baner og aktiviteter på skagen strand. Badelandet var ikke like fint som i østerhurup og stranden ligger en liten km unna, men er stor og kjempefin. Skagen by ligger ca 1 mil unna og er bare verdens koseligste!
Alt i alt ville jeg heller reist tilbake til skagen strand enn øster hurup, jeg synes det var mye koseligere der og området er utrolig flott!
Ble litt rotete, men ta kontakt hvis du lurer på noe mer, jeg svarer gjerne :-)