Erfaringer med Skagen Strand i Danmark?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Litt sent ute med og bestille reise i år, og drømme senteret vår i øster hurup er full booket [&o]

Sitter og kikker på Skagen strand feriesenter, ser det ligger med lik rang som øster hurup, og det ser flott ut på bildene[:)]

Men erfaringer hadde vært morro [:)]

jeg har feriert i skagen og må bare si jeg syntes det var et utrolig hygelig sted å være, jeg var der med seilskutte Så hvordan hytter og slikt er kan jeg ikke svare på
Men er utrolig fint både for voksene og barn,mange hygelige steder å tilbringe tiden hvis en vil med både strender korselige kafeer og etc

ORIGINAL: bondekone

jeg har feriert i skagen og må bare si jeg syntes det var et utrolig hygelig sted å være, jeg var der med seilskutte Så hvordan hytter og slikt er kan jeg ikke svare på
Men er utrolig fint både for voksene og barn,mange hygelige steder å tilbringe tiden hvis en vil med både strender korselige kafeer og etc

Så kjekt da!! Ja ser utrolig fint ut på bilder!
Tror egentlig eg blir fornøyd bare eg kommer meg til Danmark da, men er viktig for meg at det er barnevennlige strender i nærheten av der vi bor [:)]

Diskutere en siste gang med sambo i kveld, så rekner eg med vi bestiller[:D]

vi var på skagen strand for 2 år siden og i øster hurup i fjor... vi likte oss mye bedre på skagen strand enn i øster hurup, men så hadde vi strålende vær og varmt i skagen og overskya kaldere vær i østerhurup.
Lelighetene på skagen strand er supre, 2 etasjers leiligheter med skjerma, privat uteplass, stort soverom nede, sovehems oppe, bad og stue/kjøkken i ett. Bra standard! Ungene våre var bare 1 år den sommeren vi var der og sprang derfor ikke rundt selv, derfor var det ikke noe problem med den skjerma uteplassen. I fjor var det egentlig veldig praktisk at uteplassen ikke var skjerma, for da kunne ungene springe på lekeplassen uten av vi måtte følge dem... men jeg liker likevel best den skjerma uteplassen da. Det er et kjempefint, stort område med masse lekeplasser, idrettshall og opparbeida baner og aktiviteter på skagen strand. Badelandet var ikke like fint som i østerhurup og stranden ligger en liten km unna, men er stor og kjempefin. Skagen by ligger ca 1 mil unna og er bare verdens koseligste!
Alt i alt ville jeg heller reist tilbake til skagen strand enn øster hurup, jeg synes det var mye koseligere der og området er utrolig flott!

Ble litt rotete, men ta kontakt hvis du lurer på noe mer, jeg svarer gjerne :-)

fjor var det egentlig veldig praktisk at uteplassen ikke var skjerma, for da kunne ungene springe på lekeplassen uten av vi måtte følge dem... men jeg liker likevel best den skjerma uteplassen da. Det er et kjempefint, stort område med masse lekeplasser, idrettshall og opparbeida baner og aktiviteter på skagen strand. Badelandet var ikke like fint som i østerhurup og stranden ligger en liten km unna, men er stor og kjempefin. Skagen by ligger ca 1 mil unna og er bare verdens koseligste!
Alt i alt ville jeg heller reist tilbake til skagen strand enn øster hurup, jeg synes det var mye koseligere der og området er utrolig flott!

ORIGINAL: Lene040707

vi var på skagen strand for 2 år siden og i øster hurup i fjor... vi likte oss mye bedre på skagen strand enn i øster hurup, men så hadde vi strålende vær og varmt i skagen og overskya kaldere vær i østerhurup.
Lelighetene på skagen strand er supre, 2 etasjers leiligheter med skjerma, privat uteplass, stort soverom nede, sovehems oppe, bad og stue/kjøkken i ett. Bra standard! Ungene våre var bare 1 år den sommeren vi var der og sprang derfor ikke rundt selv, derfor var det ikke noe problem med den skjerma uteplassen. I fjor var det egentlig veldig praktisk at uteplassen ikke var skjerma, for da kunne ungene springe på lekeplassen uten av vi måtte følge dem... men jeg liker likevel best den skjerma uteplassen da. Det er et kjempefint, stort område med masse lekeplasser, idrettshall og opparbeida baner og aktiviteter på skagen strand. Badelandet var ikke like fint som i østerhurup og stranden ligger en liten km unna, men er stor og kjempefin. Skagen by ligger ca 1 mil unna og er bare verdens koseligste!

Tusen takk for kjempesvar!![:D]

Vi har vært i Øster hurup mangen ganger, og er super super fornøyde med plassen der.
Syns senteret er kjempefint, og plassen er utrolig sjarmerende.
Meen nå er det fullt, og jeg må til Danmark hehe[8D]

Syns du beskriver Skagen som en veldig fin plass da, utfra hva du skriver så er jeg vel egentlig overbevist om at det er verdt et forsøk.
Syns det er litt dumt at vi er avhengig av transport for og komme til byn da, men mener jeg leste det var en dagligvarebutikk i nærheten av senteret? Der kan en vel handle det meste av det en trenger til mat og slikt?[:)]

Håper vi trives der like godt som dere gjorde [:)]

Jeg har vært der en gang, er vell 6 år siden no.. men elska det, fantastisk rolig og
fin plass.. kort vei til stranden og ett miniadeland som var helt greit.. hehe![:)]
leilighetene var ganske store og ja.. kan ikke si noe annet at det er verdt turen![:)]
husker det ikke var så langt i fra fårup(?) fornøyelsepark.. vet ikke om det var den, men det var en kjent en hvertfall, hehe!

i farten husker jeg ikke om vi handla inne i byen eller i nærheten...
men anbefaler absolutt å reise inn til byen og til Grenen, det er kjempehyggelig og flotte opplevelser. Det er jo flott å sykle der nede og de leier ut sykler om dere ikke kjører.

Back
Topp