Erfaringer med Simo???

her va det jammen mange delte meninger[8D] men det er bra vi er forskjellige, her blir det nok simo duo og så blir det en graco trekke trehjuling som vi kan feste bilstol på [:D]

Jeg har ikke Simo selv, men mange av vennene mine som har angrer på Simoen. Det er en super vogn som de sier, men den blir fort stor og tung. Har kanskje noe med at jeg har en Brio sing vogn som er kjempe lett og liten og at det er derfor de føler at vogna deres er tung. Men de har hvertfall kjøpt ny vogn innen kort tid og operer gjerne med flere vogner. Bagen er også faktisk mindre enn i Brioen min. MAnge bytter også til en annen vogn når de skal bruke sprotsdelen. Noe som gjør at man må regne med å kjøpe flere vogner. Sikkert mange som ikke har noe i mot det heller da [:D][:D]

JEg synes den virker super til den første barseltiden jeg da- er så god fjøring i den synes jeg[:D] Men nå har jeg vogn etter nr 1 så velger å holde meg til den [:D]

ORIGINAL: *oppsideisi*

her va det jammen mange delte meninger[8D] men det er bra vi er forskjellige, her blir det nok simo duo og så blir det en graco trekke trehjuling som vi kan feste bilstol på [:D]

Det høres helt flott ut! Tror vi hadde 10-12 vogner med Eliah, så kan trygt si at jeg vet hva jeg snakker om når det gjelder vogner!

Det viktigste jeg fant ut er at en STOR og god bag er det viktigste for meg! En bag som har plass til alle typer poser og som vare lenge! I simo duo kan jo babyen ligge til den er oppimot 1 år![;)]

Dersom jeg ikke finner den emmaljunga vogna vi vil ha (black croc), så blir det nok en simo duo på oss også i tillegg til bugaboo'en! Ville også godt for duo tror jeg, pga den romslige bagen! Kombien er smalere..

Buggisen følger meg til grava!![8D]

Back
Topp