Erfaringer med søskenbrett (Stokke trialz)

Missymi

Forelsket i forumet
Hallo :) er på jakt etter et søskenbrett som passer til Stokke trialz - noen som har erfaringer? Har sett på sånne med sete, da jeg er usikker på storebror (2 år) sin vilje til å stå på et brett xsmile9:angelic:

Vi begynte å bruke stavret da eldste var rundt to år, og det fungerte godt her :) jeg husker ikke hva brettet het, men det skulle passe til litt ulike vogner, og en kunne hekte det opp når det ikke var i bruk :)

Vi begynte å bruke stavret da eldste var rundt to år, og det fungerte godt her :) jeg husker ikke hva brettet het, men det skulle passe til litt ulike vogner, og en kunne hekte det opp når det ikke var i bruk :)
Var det sånt til å kun stå på? Eller med sete?

Er ikke brettet til Trailz gått ut av produksjon? Hvilke «universelle» passer eventuelt istedenfor?

Vi startet akkurat med det så lillemor skulle få øvd seg litt i god tid til termin, og hun er helt over seg av begeistring. Vi har bare brukt det til og dra bhg så langt, og jeg ser for meg at det på lengre turer blir en god blanding av brett, gå selv og sitte i vogn dersom vi har med en ekstra, men for det formålet som er korte turer virker det som en god løsning.

Skal hente buggy board maxi fra Lascal i morgen, krysser alt jeg har for at det passer på vår Stokke trailz finner lite om denne komboen på nett, så er spent. Oppdatering kommer...

Skal hente buggy board maxi fra Lascal i morgen, krysser alt jeg har for at det passer på vår Stokke trailz finner lite om denne komboen på nett, så er spent. Oppdatering kommer...
Vi trenger også søskenbrett til Trailz så håper den passer!

Vi trenger også søskenbrett til Trailz så håper den passer!
Den passet sånn nogen lunde. Men det er på håret at den ikke presser på bremsen, går liksom akkurat, en millimeter eller to klaring. Og brettet kan ikke stå i vater(som det egentlig skal jfr bruksanvisning) Se bilder. Har ikke tilgang til bremsen når brettet er på og ungen står på det. Det er enkelt å klikke brettet av og på. Også må sportsdelen være litt oppreist(på trinn 2) for at ungen skal få plass til å stå på brettet. Fungerer greit til vårt bruk som er til og fra bhg, tar vogna ut av huset, klikker på brettet, triller til bhg, klikker brettet av før vi går inn. Triller hjem med brettet i kurva.

Vedlegg

• IMG_20220902_080451_1.jpg
    IMG_20220902_080451_1.jpg
    3,1 MB · Visninger: 14
  • IMG_20220902_080515.jpg
    IMG_20220902_080515.jpg
    2,7 MB · Visninger: 14
Last edited by a moderator:
Back
Topp