Erfaringer med rfsu test tidlig?

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Er disse testene svake i fargen eller går det feil vei? :(

20180830_135226.jpg
17 dpo
20180826_140941.jpg
12 dpo

Blæ.. vurderer å dra og kjøpe en a1 men tenkte å høre med dere først...
 
Jeg testet med strimmel fra RFSU og strimmel fra babyplan 11dpo og 12dpo. Babyplan sin ble sterkere, mens RFSU sin faktisk ble svakere. Begge hadde en sensitivitet på 25.
 
Takk jenter ❤ skal kjøpe en annen test i morgen, sist hadde jeg super sterk strek allerede en uke før forventet mens så dette gjør meg litt nervøs.. men det var med a1 testene :/ nå fikk jeg svak strek først dagen mensen var forventet å komme :/
 
Jeg fikk ikke utslag på denne RFSU som du har brukt, men svak på A1. Så kan være at RFSU er mindre sensitiv eller har mindre farge?
 
RFSU får jeg ikke sterk strek på, så de er nok mye mindre sensitive, men du er jo helt klart gravid :)
 
RFSU får jeg ikke sterk strek på, så de er nok mye mindre sensitive, men du er jo helt klart gravid :)

Takk :) er jo enig i at strek er strek men forventet mye sterkere i dag, den ene er jo tom. Tatt på ettermiddagens imens den i dag er morgenurin.
 
20180831_113642.jpg Da sier jeg meg fornøyd :D rfsu sine tester kommer jeg ikke til å anbefale noen..
Kjøpte med en digital og, men tenker å vente til vi er på 3+ (forhåpentligvis) så vi kan bruke den når vi forteller svigers og "tante" :)
 
Back
Topp