Erfaringer med "RFSU test tidilg?"

N

Ness

Guest
Hei dere,

Her kommer jeg brått. :)
Vi mistet i uke 9 for nøyaktig 6 uker siden. Jeg har ikke fått mens siden.
Jeg blødde i over 2 uker, og småspottet frem til forrige mandag (22.07). Jeg testet positiv på g-test frem til ca 1 uke siden, og testen var da veldig svak.

Den 23.07 var jeg hos gynekologen som sa at jeg ikke hadde noe mer resten fra aborten og at det så ut som jeg var nær EL, og hadde noen modne egg og slimhinnene så ut som ved EL tid. . Hun kunne ikke si om EL nettopp hadde vært eller var på vei.

Jeg testet i går og så så vidt en liten skygge-strek på en sånn strimmel. I dag tidlig kjøpte jeg en RFSU og jeg syns jeg ser noe der. Noe mer tydelig enn i går. Det er vel veldig tidlig.. maks 8dpo? aner ikke.

Har dere erfaringer med skygge-strekk på RFSU tester? var det kjemisk da? Hvordan legger jeg ut bilde her? jeg får bare URL mulighet

her kommer det :) jeg hadde glemt å logge inn.

Vedlegg

• 67548760_2589984071327766_2173247799599038464_n (1).jpg
    67548760_2589984071327766_2173247799599038464_n (1).jpg
    14,8 KB · Visninger: 243
Det er sagt at RFSU gir masse skyggestreker. Men når det er sagt vises streken der veldig godt! Så jeg har troen på babystrek:)

Jeg stoler overhodet ikke på de testene da jeg har fått strek på ALLE jeg har brukt. Noen veldig tydelig positiv og(mer enn din nå). Jeg ville i alle fall ikke tatt gleden på forskudd. Prøv et annet merke:-)

Jeg stoler overhodet ikke på de testene da jeg har fått strek på ALLE jeg har brukt. Noen veldig tydelig positiv og(mer enn din nå). Jeg ville i alle fall ikke tatt gleden på forskudd. Prøv et annet merke:)
å sier du det?! merkelig.
Jeg har brukt denne mange ganger og aldri fått utslag med mindre jeg har vært gravid.
Jaja.. jeg får smøre meg med tålmodighet og vente noen dager. Disse der slår ut på 10mUI/ml, de fleste andre på 25..

Jeg har fått skyggestrek med RFSU, men da har ikke streken vært så rosa og tydelig som din:) Krysser fingrene for at det er babystrek:Heartpink (tror det)

Har fått skyggestrek på rfsu, men da var den mer grå. Når den var rosa var det fordi jeg var gravid. Ikke fått falsk positiv med de.

Jeg har fått skyggestrek med RFSU, men da har ikke streken vært så rosa og tydelig som din:) Krysser fingrene for at det er babystrek:Heartpink (tror det)
ja ok... det ble nok mer rosa på bildet enn det er i virkeligheten.. men nå har jo testen tørket og jeg ser så vidt noe hehe…

Har fått skyggestrek på rfsu, men da var den mer grå. Når den var rosa var det fordi jeg var gravid. Ikke fått falsk positiv med de.
ikke sant.. jeg har ikke tenkt på det som "falsk positiv".. men sånn kjemisk... har som sagt nettopp mistet, så er litt skeptisk.

takk dere. Vi tester igjen om ikke lenge.
Spennende dette siden forrige svangerskap kom som en overraskelse. :)
Ble brått litt småstresset her hehe

Back
Topp