Erfaringer med Rfsu test ofte testene?

Bkno3734882

Første møte med forumet
8EE92C5F-64A5-49DA-80CE-D50AEB13258C.jpeg
Har prøvd å bli gravid i 2 1/2 år, og denne morgenen tok jeg en test etter å kasta opp som en gris… Den var negativ når jeg kjørte til barnehagen med eldste, og posetiv når jeg kom tilbake… Men jeg er usikker om det er en faktisk posetiv eller en skyggestrek.. Skal selvsagt ta ny i morgen, men noen som har opplevd det samme?
 
Testene kan gi falsk positivt etter tidsfristen... Håper det ikke er tilfellet her. :) Test igjen i morgen!! Hvor mange dpo er du?
 
Testene kan gi falsk positivt etter tidsfristen... Håper det ikke er tilfellet her. :) Test igjen i morgen!! Hvor mange dpo er du?

Veldig usikker altså, har aldri hatt kontroll på det da jeg tidligere bare har hatt mensen 2-3 ganger i året. Nå har den stabilisert seg til en viss grad men plutselig kan den gå fra 30 til 70 til 140 til 40 til 30 igjen dager mellom syklus… Ja har forresten pcos, og når jeg var 20 (8 år siden) fikk jeg vite jeg hadde lite egg i tillegg.. så hvem vet
 
Ganske tydelig idag at den var desverre falsk alarm :sorry: Dårlig gjort av gårsdagens test … Hadde jo et lite håp at det skulle gå, så kjenner det va litt sårt med et falskt håp :shy: Kanskje neste gang :Heartred
 
Vis vedlegget 379460
Nei forresten? Nå skjønner jeg ingenting. Den andre teststripa va tydelig negativ, og det var denne også. Men den var negativ innen 10 minutter og posetiv etter 15-20? Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skjer er jeg det eller ikke Får tydeligvis sjekke igjen i morgen, eller neste uke
 
Vis vedlegget 379460
Nei forresten? Nå skjønner jeg ingenting. Den andre teststripa va tydelig negativ, og det var denne også. Men den var negativ innen 10 minutter og posetiv etter 15-20? Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skjer er jeg det eller ikke Får tydeligvis sjekke igjen i morgen, eller neste uke
Det beste er vel å vente 2 -3 dager så hcg får anledning å doble seg, og deretter ta en digital. Så slipper du å synse på streker som så vidt vises.
 
Back
Topp