Erfaringer med Rekovelle

Kinelill

Glad i forumet
Assistert-jentene
Mailykken 2025
Hei!

Jeg er i gang med første stimulering for uttak og har blitt satt på Rekovelle til å begynne med. Kombinasjon av kroppsvekt og AMH gav meg visstnok dosering - jeg skal bare ta 6 enheter (mikrogram?) hver dag. Noen som har erfaring med så lav dose? Antar de er redde for å overstimulere meg pga PCOS :)

Har du andre erfaringer med Rekovelle? Ser mange bruker Menopur heller, vanskelig å finne erfaringer med Rekovelle her inne.

Jeg brukte rekovelle på begge mine to uttak og var veldig fornøyd med den. Nå har jeg hatt høyere dose enn deg, men samme dose begge ganger og 13 og 22 egg ut, så med samme dose forskjellige resultater. Fikk et barn av det.

Jeg brukte Rekovelle på mitt første og eneste uttak, 12mcg daglig i 11 dager. Fikk ut bare tre egg, men alle tre kom på frys. Ingen barn enda, har siste innsett i dette forsøket på fredag.
Så antall egg ut var egentlig ikke så bra.

Jeg brukte Rekovelle på mitt første og eneste uttak, 12mcg daglig i 11 dager. Fikk ut bare tre egg, men alle tre kom på frys. Ingen barn enda, har siste innsett i dette forsøket på fredag.
Så antall egg ut var egentlig ikke så bra.
Da tenker jeg at jeg må forberede meg på lengre stimulering enn det jeg er satt opp på nå! Her er det bare ni dager enn så lenge før første ultralyd. Blir spennende om en ukes tid :)

Begynte på Rekovelle 12mg for 3 dager siden. Første forsøk så er spent på hvor mange egg det blir :)

Begynte på Rekovelle 12mg for 3 dager siden. Første forsøk så er spent på hvor mange egg det blir :)
Din dose er nok mer "normal" innen IVF enn min. Pga PCOS er de veldig forsiktige med hvor mye medisin de gir meg. Personlig er jeg bekymra for at de ikke skal få i gang nok egg og at forsøket skal gå i vasken pga det... Jeg skal på første UL ila uka her, så kan oppdatere når jeg vet hvordan det ser ut med folliklene for min del :)

Back
Topp