Erfaringer med quinny buzz?

Jeg gikk for å kjøpe den forrige uke..men dama i butikken (Babyshop) sa at jeg ikke burde kjøpe den fordi de hadde fått utallige klager på den....masse feil! Men den er dritkul....skulle gjerne hatt den...men...ser oss om etter noe annet!

Hmm uff da.. Eneste negative som jeg har lagt merke til er at det ikke er noe plass til handleposer og sånn under! Kanskje vi skal høre i en butikk før vi kjøper noe [:)]

Hei! Vi har Quinny buzz -og er kjempefornøyde!!!!![:)][:)][:)] Lett å trille, lett å ta med seg og skikkelig fin! Jo, det finnes shoppingbag til vogna. Vi bestilte på nettet. Skal se om jeg klarer å finne adressen igjen...
Anbefaler vogna på det varmeste!!!!!

Leter for harde livet jeg også! [;)] så den siden der ja, dumt de var utsolgt.. Ellers selger vel de butikkene som selger buzzen handlenett også? kanskje [:D]

Tror det var herfra jeg bestilte:
http://shop.babyworld.co.uk/displaydetail.aspx?prodid=891

Bare gled deg til du får vogna! Vi har aldri hatt noen problemer med den og har INGEN planer om å bytte når nr. 2 kommer!

PS. Handle"kurven" er større enn det ser ut som på bildet. Et annet pluss er at du kan henge eks en pose med varer på den ene siden av håndtaket. [:)][:)][:)]

Ååå så herlig! Gleder meg alt [:D] kan jeg spørre hvor mye du betalte for den? Vet du om barnet sitter høyere og får mere oversikt enn i quinny sx'en?

ORIGINAL: Bekkiz83

Leter for harde livet jeg også! [;)] så den siden der ja, dumt de var utsolgt.. Ellers selger vel de butikkene som selger buzzen handlenett også? kanskje [:D]

Jeg har vært i flere butikker både i Norge, Sverige og Danmark -men ingen har hørt om dem. Merkelig men..[8D]

Jeg har aldri prøvd SXen desverre. Synes hun sitter veldig fint og "oppreist" i den. Varierer litt ift om du skal ha vogna forover- eller bakovervendt.

Hvis jeg skal nevne noe negativt, må det være at kalesjen slipper inn litt for mye lys når hun skal sove og at ved full liggestilling må beina ligge litt oppover. Har ikke vært noe problem her i gården, og tulla sover godt i den..

Ok jenta vår sover sjelden i vogna, så da går det bra! Finnes det paraplyer til vogna også? [:D] Vi skal dra å se på den i morra, må høre med sambo når han kommer hjem! [:)] Gleder meg! [:D] Hvilken farge har du? Tror vi går for den svarte [8D]

ORIGINAL: Bekkiz83

Ok jenta vår sover sjelden i vogna, så da går det bra! Finnes det paraplyer til vogna også? [:D] Vi skal dra å se på den i morra, må høre med sambo når han kommer hjem! [:)] Gleder meg! [:D] Hvilken farge har du? Tror vi går for den svarte [8D]

Vi har også den svarte. Er jo endel grått i den også. Finnes paraply også ja! Se på www.quinny.com

Back
Topp