Erfaringer med pudental blokade

Alvepike

Elsker forumet
h, jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaring med pudentalblokade og kan fortelle om det hjalp noe?

For meg så var selve utdrivingen , når barnet baner vei gjennom fødselskanalen, det verste på hele fødselen.
Jeg gruer med allerede nå til den delen.
Heldigvis så har de pudentalblikade på det sykehuset jeg skal føde, derfor lurer jeg på om det hjelper og hvor mye hjelper det ???
Uff , jeg gruer meg slik emoticon

Det varierar nok frå person til person og så kjem det an på kor dyktig jordmora er. For det er visst ikkje alle som mestrer å sette pudendalblokkade.

Eg fekk det første gong pga styrtfødsel og ikkje tid til annan bedøvelse (1 t og 20 min frå 3 cm og regelmessige rier). Det gjorde veldig vondt å få satt sprøytene, å rote rundt med sprøyter der oppi når det allerede er så vondt var berre fælt. I tillegg hadde det ingen effekt. Dei sette sprøytene på nytt etter fødselen for at eg skulle vere bedøvd mens dei sydde, men det funka akkurat like bra som første forsøk.

Til andre fødsel var det ein ting eg hadde innprenta mannen min at han måtte passe på dersom eg ikkje var i stand til å gjere rede for meg sjølv. Eg skulle IKKJE ha pudendalblokkade.

Det fekk eg ikkje heller, hadde ein fantastisk vannfødsel med badekar som einaste smertelindring.

Uansett kor mange fødslar eg skal igjennom og korleis dei blir under vegs: Eg skal aldri ha pudendalblokkade igjen.

Uff, ikke svaret jeg håpet på emoticon
 Hvordan var badekar som smertelidring "der nede" ?

Badekar var vel egentlig så som så det og. Eller, det hadde kanskje vore bra under opningsfasen for å lindre litt på magesmertene, men eg rakk det ikkje. Kom meg vel i badekaret rundt kl 11, og 11.17 var jenta ute. Akkurat i det eg pressa ho ut gjorde det grusomt vondt "der nede", det svir noko hinsides (og blir ikkje lindra av badekaret) men det varar jo vanlegvis ikkje så lenge. For min del var akkurat den biten over på ei eller to rier begge gongane. Men det hjelpte på sinnsroen å ligge i varmt vatn, klarte å slappe av dei sekunda som var mellom riene, og klarte å puste godt gjennom.

Eit pluss med å føde i vatn er at det ofte blir færre rifter. Revna grundig med første (2 t sying), men slapp unna med ca 10 min etter andre. Men då hadde jo første allerede bana veg då, så det er nok og litt av grunnen til at andre kom så greitt.

Det fins heilt sikkert nokon med annan erfaring med pudendalblokkade (og eg meiner ikkje å skremme deg), men dette var korleis eg opplevde det i alle fall.

Du får ta deg ein skikkeleg prat med jm når det nærmar seg fødsel, så dåke kanskje kan finne ut saman kva som vil vere best smertelindring for deg denne gongen. Kanskje blir det heilt annleis så du ikkje føler behov for noko heller. Det kan vere stor forskjell på første og andre fødsel :o)

dytter litt jeg

jeg prøvde sterilvannspapler... og lyst gass, men det funket ikke så det ble epidural og jeg angrer ikke et sekund. Jeg var oppe og danset, spiste mat og så fikk jeg pressrier, de ukontrollerbare, så vips etter en times tid så satt jeg i senga og presset...

jeg skal be om epidural med en gang jeg kommer inn neste gang, hvis jeg får de smertene som jeg gjorde sist da vannet gikk....

Back
Topp