Erfaringer med Pearly, baby/lady comp?

Audioslave

Forelsket i forumet
Tåler ikke p-piller lengre, så trenger annen type prevensjon. Kobberspiral er ikke et alternativ da jeg har store blødninger fra før og ønsker for alt i verden ikke at de skal bli værre.. P-piller tåler jeg ikke lengre. Har blitt bare tull med blødninger og en haug av bivirkninger..
Er det noen her med erfaring med baby/ladycomp eller pearly?

Har ikke selv brukt den, men kjenner litt til den likevel.

Jeg synes pfc-ene som er på markedet i dag virker gammeldags og utdatert! De er jo ikke mer avanserte enn en kalkulator, og koster tusenvis av kroner!!! Du får mye mer avanserte programmer på internett eller som applikasjoner til iphone/andre touch-telefoner, og trenger da bare et basaltermometer til 150 kr i tillegg... Så slipper du å sende inn pfc en for å lese av kurver osv...

Jeg tipper det kommer en digital pfc om ikke lenge, med skjerm hvor du kan lese av data selv som på en mobiltelefon eller en ipod touch. Ikke bare nummer og rødt, gult eller grønt lys...

Så jeg vet ikke så mye om hvordan de er å bruke, men ville bare ikke betalt så mye for så lite[8D]

Jeg har pearly og er veldig fornøyd[:)]
Godt å kunne slippe å ha i seg masse hormoner[:)]
Eneste minuset er at det er litt mange røde dager enda siden jeg ikke har brukt den så lenge,og i tillegg nattammer enda.

Link til dette please..?
ORIGINAL: Søteste Trikken^^

Jeg synes pfc-ene som er på markedet i dag virker gammeldags og utdatert! De er jo ikke mer avanserte enn en kalkulator, og koster tusenvis av kroner!!! Du får mye mer avanserte programmer på internett eller som applikasjoner til iphone/andre touch-telefoner, og trenger da bare et basaltermometer til 150 kr i tillegg... Så slipper du å sende inn pfc en for å lese av kurver osv...

Jeg tipper det kommer en digital pfc om ikke lenge, med skjerm hvor du kan lese av data selv som på en mobiltelefon eller en ipod touch. Ikke bare nummer og rødt, gult eller grønt lys...

Så jeg vet ikke så mye om hvordan de er å bruke, men ville bare ikke betalt så mye for så lite[8D]

jeg har brukt ladycomp i noen år, ca to år før jeg ble gravid med førstemann, og noen mnd mellom nr 1 og nr 2. Jeg var veldig fornøyd. men man må jo ha regelmessig syklus, eller blir det fort bare tull... Mulig det finnes enklere og billigere løsninger men jeg var fornøyd med min ihvertfall. Vet ikke hva søteste trikken mener med at man må sende inn, for det har jeg aldri gjort...

Ble forresten litt tull med ladycompen i noen perioder da jeg jobbet mye nattevakter og hadde uregelmessig døgnrytme..

forresten ble jeg gravid på 1pp med begge ungene. så for meg funket den både når jeg prøvde å ikke bli gravid, og da jeg prøvde å bli gravid:)

ORIGINAL: Baby4us

Link til dette please..?
ORIGINAL: Søteste Trikken^^

[link=http://contraception.about.com/od/naturalmethods/tp/fertility_apps.htm]http://contraception.about.com/od/naturalmethods/tp/fertility_apps.htm[/link] - til iphone ol

bare å google fertility charting...

fertilityfriend er et web-basert chartingprogram... finnes mange...

hvor mye skal du ha for den?

Foreslår at du sender meg en privat melding med et forslag!:)

Back
Topp