Erfaringer med P-plaster ?

April-lykke

Glad i forumet
Er vist på vei inn i ett forhold.. Og da hører jo det sex med, så har funnet ut at jeg trenger prevensjon.. Skal operere underlivet om ikke så alt for lenge(Fødselsskade), så da skal jeg sette inn spiral.. Men trenger noe i mellomtiden.. P-piller glemmer jeg, kondom er uaktuelt og p-stav og p-sprøyte ser ikke jeg vits i siden jeg snart får spiral..

Så noen som har erfaringer ? 

Jeg blødde hver gang jeg skifta plaster.. 

Jeg brukte det, og synes det funka fint.
Har ingenting negativt å si om det egentlig.

Jeg bruker den, er veldig fornøyd!

begynner å bli noen år siden jeg brukte det. eller dvs prøvde det. Min erfaring er at det aldri holdt den uka(?) det skulle sitte der. etter 2 dager hadde det rulla seg helt sammen før det falt av. 

brukte det før jeg ble gravid og var veldig fornøyd:)

Fungerer veldig bra her. Har ikke resultert i barn:)

Sitter fint på her. Men er ofte "lo" på utsiden, som skrevet over her.
Her hang det også fint på en hel uke når vi var i syden (med mye bading).
Jeg har det på "skinka", bytter på hver side av rompa hver uke.
Kan fint hoppe over mensen med de.

Jeg har blitt veldig plaget av sopp etter jeg begynte med det.
En av de vanligste bivirkningene er sopp. Jeg fikk ikke det av piller.

Nå skal vi løse problemet med at mannen steriliserer seg.

Jeg gikk på 2 forskjellige p-pilletyper før jeg startet på p-plaster. Må si at det var et lurt valg, for etter at jeg begynte på plasteret har jeg ikke hatt noen som helst bivirkninger og i huden ser jeg merkbart forskjell. Har aldri en eneste kvise lenger(utenom rett før mensen får jeg ofte 1 eller 2, aldri mer). Huden min er blitt glatt som en babyrompe, og den såg ikke så bra ut før kan du si, så jeg anbefaler deg plasteret på det sterkeste - euroclinix.net/no/prevensjon/p-plaster/evra

Last edited:
Jeg gikk på 2 forskjellige p-pilletyper før jeg startet på p-plaster. Må si at det var et lurt valg, for etter at jeg begynte på plasteret har jeg ikke hatt noen som helst bivirkninger og i huden ser jeg merkbart forskjell. Har aldri en eneste kvise lenger(utenom rett før mensen får jeg ofte 1 eller 2, aldri mer). Huden min er blitt glatt som en babyrompe, og den såg ikke så bra ut før kan du si, så jeg anbefaler deg plasteret på det sterkeste

HVORFOR er du inne på dritgamle tråder om prevensjon og svarer? :hilarious: Denne tråden er over 10 år gammel så jeg regner med at trådstarter for det første sannsynligvis ikke bruker forumbrukern sin lenger og for det andre har funnet frem til rett prevensjon.0

• Liker
Reactions: HCS
Back
Topp