Erfaringer med NXT90F?

Maibaby2018

Første møte med forumet
Hei! Er det noen som har erfaring med Emmaljunga sin NTX90F? Vi vurderer denne og klarer ikke helt å finne noe vi ikke liker ved den. Men finner heller ikke mange som har erfaring med denne! Noen innspill her?

Tror jeg ville skrevet denne under utstyr til mor og barn I stede ;)
Vi har også sett på den, men ikke f-delen, fordi vi ønsker mulighet for å bruke den som søskenvogn senere..

Hei! Er det noen som har erfaring med Emmaljunga sin NTX90F? Vi vurderer denne og klarer ikke helt å finne noe vi ikke liker ved den. Men finner heller ikke mange som har erfaring med denne! Noen innspill her?
Jeg har ikke erfaring med den annen enn å ha prøvd den i butikk og lest mye om den. Vi skal ha Emmaljunga Mondial med klassisk understell med 4 hjul. Men skulle jeg hatt en annen vogn hadde det vært NXT90F. Kjempefin og god og lun sportsdel som kan vendes begge veier og legges helt ned. God bag der ryggen kan settes opp når barnet vil opp og se. Understellet blir veldig lite sammenlagt. Gode hjul.

Virker som en kjempebra vogn, om man først vil ha svingbare hjul, og en vogn som er liten sammenlagt. Dere blir nok fornøyd om dere kjøper den

Back
Topp