Erfaringer med nuvaring/P ring?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
For 1,5 uke siden så fikk jeg noe som minte veeeeeldig om eggløsning(type smerter i eggstokkene og sånt), hadde også eggløsnings"utflod".
Så første spm: skal man ha eggløsning med nuvaring? Kan ikke huske å hatt det før.

Nr 2: tok ut nuva ringen på søndag og forventet blødning idag eller igår. Ingen tegn enda foruten litt ømme bryster. Hvis jeg ikke har fått blødning på søndag igjen: skal jeg fortsatt sette inn ny ring?

Noen som vet eller har noen tanker om dette? Evt erfaring....?!

Jeg har eggløsningssmerter og slim hver syklus med nuvaring, har vært sånn i de snart 3 årene jeg har brukt den.

Hvis det ikke kommer noen blødning i det hele tatt så ville jeg tatt en test før jeg satte inn ny ring, ingen prevensjon virker 100%.

Jeg bruker den, og det tar en del dager før mensen kommer etter jeg tar den ut. Om mensen ikke kommer i det hele tatt står det i pakningsvedlegget hva man skal gjøre...

Jeg har eggløsningssmerter og slim hver syklus med nuvaring, har vært sånn i de snart 3 årene jeg har brukt den.

Hvis det ikke kommer noen blødning i det hele tatt så ville jeg tatt en test før jeg satte inn ny ring, ingen prevensjon virker 100%.

signerer

Ok.
Men kommer alltid blødningen før man tar inn ringen igjen?
Eller kan jeg sette inn ringen på søndag og satse på at blødningen kommer neste uke?

Det skal ikke komme noen blødning etter at du har satt inn ringen. Her kommer mensen alltid 3-5 dager etter at jeg tar ut ringen, og stopper igjen to dager senere. Har aldri opplevd å fortsatt blø etter at jeg har satt inn ny ring.

Ok. Da tar jeg en test på søndag hvis mensen ikke har kommet til da! Kan virkelig ikke være gravid nå, da dør jeg!!
Håper virkelig ikke at jg er gravid, for da må jeg og gubben ta et vanskelig valg:(

Ingen erfaring, men håper det ordner seg for dere!

Back
Topp