Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi tenker å leie hus i Danmark i en uke av ferien i sommer og ser på et nydelig hus via Novasol på sørøst jylland.. Noen som har erfaring med leie fra denne utleieren? Er de til å stole på? Leverer de det de skal?
Vi bomma på det første året vi leide, og leide via de. Altså de er seriøse utleiete, men vi hadde problemer med å få fatt i de, også har vi funnet ut i ettertid at de er blant de dyreste aktørene på utleie av feriehus i Danmark.
vi brukte de i fjor, feriehus i sverige. Var ikke noe problemer fra novasol - men de er jo prisgitt at de private utleierne leverer varen. Huset vi leide viste seg å være småshabby, småmøkkete og hadde stort behov for oppussing. Vi slapp å betale for utvask, det hadde vi planlagt så vi skulle slippe det selv, men trur nesten ikke de vaska noe særlig der.
Men det var et koselig hus på landet, med hønsegård og hester og kuer i innhegning som nærmeste nabo. Og gjess og ender. Og èn million fluer. Snupp elska det!
Vi voksne hadde sett at huset hadde hatt en litt høyere standard.
Var greie da vi leide i fjor. Men de påsto vi ikke hadde betalt depositum etter endt reise, men det hadde jeg kvittering på, og fikk penga raskt da. Så jeg kunne fint leid av dem igjen
Har ikke leid av de selv, men min kusine gjorde det for et par år siden. De betalte ikke for vask, da de skulle vaske selv. De vasket det myyyye renere enn det var da de kom (for det var ikke veldig reint der da), men likevel fikk de klage på at de hadde vasket for dårlig, og regning på vask likevel, for Novasol hevded at de måtte sende inn rengjøringshjelp etter de.