Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Lurer på om noen har erfaringer med å ta Nipt test ved hjelp av en tilsendt kit? Jeg skal ta blodprøvene hos gynekolog, men lurer mest på det praktiske med forsendelsen/kontakt med DHL. Setter pris om noen vil dele.
Takk for svar. Så du leverte blodprøvene på Narvesen rett etter at de ble tatt? Men du måtte ringe Dhl og avtale dette på forhånd?Veldig greit valgte å hente på Narvesen, og leverte det og inn igjen der kunne og fått det levert, og de kunne kommet å hentet, men syns det var enklere å bare hente og levere når det passet
Takk for svar. Så du leverte blodprøvene på Narvesen rett etter at de ble tatt? Men du måtte ringe Dhl og avtale dette på forhånd?
Men stiller altså gynekologen opp på å ta disse prøvene? Og bare gir dem til deg slik at du får sendt de avgårde - no questions asked? Det er jo fortsatt ikke tillatt/kan få konsekvenser for dem?
Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig.
Takk for svar. Så all infoen som man trenger for å sende pakken fulgte med kitet?For jeg trodde at Ultralydklinikken skulle sende instrukser til meg på mail. Var det greit for legen å ta prøven? Jeg er litt vanskelig å stikke, så er alltid ekstra spent når jeg skal ta blodprøver...Jeg ringte DHL, oppga kundeinformasjon som sto på skrivet som fulgte med kit'et fra Ultralydklinikken, og avtalte at de skulle komme hjem til meg og hente blodprøvene et par timer etter jeg skulle være ferdig hos legen (la inn sikkerhetsmargin siden legen alltid er forsinket..). Ikke noe problem. Du får med alt du trenger pakke det i, du trenger bare fylle ut noen skjemaer og legge oppi.
Takk for svar. Så all infoen som man trenger for å sende pakken fulgte med kitet?For jeg trodde at Ultralydklinikken skulle sende instrukser til meg på mail. Var det greit for legen å ta prøven? Jeg er litt vanskelig å stikke, så er alltid ekstra spent når jeg skal ta blodprøver...
Takk for svar. Så all infoen som man trenger for å sende pakken fulgte med kitet?For jeg trodde at Ultralydklinikken skulle sende instrukser til meg på mail. Var det greit for legen å ta prøven? Jeg er litt vanskelig å stikke, så er alltid ekstra spent når jeg skal ta blodprøver...