Erfaringer med nabby babycall?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Noen som har denne og kan dele noen erfaringer? Eller noen andre som er bra? Har avent med kamera fra før, men er ikke helt fornøyd med denne.

Neonate er de jeg har vært mest fornøyd med.

Har hatt phillips, super nova og avent før. Avent var bra, bortsett fra at den ikke kunne henges i vogna. Finnes mange forskjellige da.

Spørs litt hvordan man bor vistnok! Jeg spurte barnas hus - vi bor i Trønderlån over 2 etg og ønsket babycall hvor babyen kunne ligge ute mens vi var inne, og omvendt. Barnas hus frarådet nabby til vårt bruk og anbefalte neonate

Vi har nabby å er kjempe fornøyd. :-) veldig greit å ha den koblet oppimot mobilen :-)

Når den langt? Vi bor i bygård og her rekker ikke signalene inn i 2 etg fra bakgården. Er det med mobilen som frister veldig!

Spørs litt hvordan man bor vistnok! Jeg spurte barnas hus - vi bor i Trønderlån over 2 etg og ønsket babycall hvor babyen kunne ligge ute mens vi var inne, og omvendt. Barnas hus frarådet nabby til vårt bruk og anbefalte neonate
Hmm skal sjekke ut neonate. Problemene er at signalene ikke rekker inn selvom vi bare bor i 2 etg. Har ikke bruk for en babycall som bare rekker fra soverommet til stua:) takk for tips!:)

Har aldri testet rekkevidden, men hun sover ut på terrassen og vi er inne i huset. Aldri noe problem, men vet ikke om det blir for langt for deg:-(

Vi har den og er fornøyd. Men av og til detter signalet ut hvis vi går for langt i fra. Er vel 50m i rekkevidde den skal dekke, hvis jeg ikke tar helt feil:) Funker fint når hun sover på terrassen.

Vi har den og er fornøyd. Men av og til detter signalet ut hvis vi går for langt i fra. Er vel 50m i rekkevidde den skal dekke, hvis jeg ikke tar helt feil:) Funker fint når hun sover på terrassen.
På nettsiden står det at den skal dekke opptil 340 meter med bluetooth, alt etter hvilken mobil man har. Synes det høres veldig langt ut om man ikke har hus med pappvegger:p

På nettsiden står det at den skal dekke opptil 340 meter med bluetooth, alt etter hvilken mobil man har. Synes det høres veldig langt ut om man ikke har hus med pappvegger:p
Oi det var langt ja! Her mister jeg kontakten hvis jeg går helt i den andre enden i huset. Og vår hus er ikke 300meter;) hehe...

Back
Topp