Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har nabby å er kjempe fornøyd.veldig greit å ha den koblet oppimot mobilen
![]()
Hmm skal sjekke ut neonate. Problemene er at signalene ikke rekker inn selvom vi bare bor i 2 etg. Har ikke bruk for en babycall som bare rekker fra soverommet til stuaSpørs litt hvordan man bor vistnok! Jeg spurte barnas hus - vi bor i Trønderlån over 2 etg og ønsket babycall hvor babyen kunne ligge ute mens vi var inne, og omvendt. Barnas hus frarådet nabby til vårt bruk og anbefalte neonate
På nettsiden står det at den skal dekke opptil 340 meter med bluetooth, alt etter hvilken mobil man har. Synes det høres veldig langt ut om man ikke har hus med pappveggerVi har den og er fornøyd. Men av og til detter signalet ut hvis vi går for langt i fra. Er vel 50m i rekkevidde den skal dekke, hvis jeg ikke tar helt feilFunker fint når hun sover på terrassen.
Oi det var langt ja! Her mister jeg kontakten hvis jeg går helt i den andre enden i huset. Og vår hus er ikke 300meterPå nettsiden står det at den skal dekke opptil 340 meter med bluetooth, alt etter hvilken mobil man har. Synes det høres veldig langt ut om man ikke har hus med pappvegger![]()