Erfaringer med modningsakupunktur??

mamma til 2 snart 3

Blir kjent med forumet
Siste jordmor-time idag, og jeg er i modning, har 2 cm åpning ca og har termin i morra. Jordmor anbefalte at jeg reiste og fikk modningsakupunktur, for det kunne hjelpe meg videre, så lenge det allerede har begynt, men liksom stoppet/drar ut veldig. Har mye stikninger nedi her, som vist er at han presser på nerver i bekkenet. Er det noen av dere som har erfaringer med modningsakupunktur?

jeg har ikke erfaring med det, men har stor troen på rikshospitalets sexoppskrift og massering av brystvortene ;) hehe

det er jo gratis i tillegg 

masse lykke til i hvertfall, hørtes ut som det blir baby på deg i helgen! 

Ja. jeg skal prøve det andre også..håper virkellig det skjer noe fremover nå :)

lykke til håper det skjer litt av hvert i helgen for flere :)

da jeg skulle ha nr 2 husker jeg at jeg drakk en te du får på helsekosten,den skal være vanndrivene og den er effektiv,jeg drakk 3 kopper av den,gikk en tur og tok en rundvask i leiligheten+ en runde i køya,det hjalp for han kom ca 10 timer etter sengevalsen :) 

Går til modningsakupunktur to ganger i uken nå. Har termin 13mai,og har bestilt to timer neste uke, men etter det tror jeg at jeg avslutter. Koster tross all penger også;) om det hjelper på å føde før vet jeg ikke, men kan jo være det hjelper på å få en enklere fødsel. Det gjenstår å se:)

det er synd det er så dyrt, men hadde håpa det var verdt ett forsøk siden jeg allerede er i modning, og alt er klart. Kanskje litt fortere i fødsel. Merker at jeg er utrolig trøtt og sentimental etter den timen hos akupunktøren..Kroppen har vist tatt til seg signalene :)

Hvis du er i modning så tror jeg hanky panky er det mest effektive, sæden inneholder det samme som i de modningstablettene/ gelen de bruker ved igangsetting. ;-)

Tar nok ei runde med det i kveld, og håper på en vond natt i møte ;))

Back
Topp