erfaringer med mixa barnegruppe?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
altså en mix av både store og små? kan være mini får plass på en sånn gruppe nå snart,han er 1,5år. må legge til at han er veldig glad i større unger.

men minuset er jo at det blir færre voksne per barn,og han er jo ikke såååå stor enda

Mine barn har alltid gått på 1-5 års avd.
Ikke et negativt ord om det, det har bare vært kjempe positivt!! [:D]
(barna liker det også)

åh,så bra da!!! da er jeg pittelitt mindre bekymret mor. ;)

Jeg syns det at de er blandet i bhg er et av de største plussene.
Unaturlig å alltid dele på en gitt fødselsdato. Man utvikler seg på ulik tid,
og noen på fem er på samme nivå som en 2-åring på noen ting,
og pa andre ting er den vanlig fem-åring, eller som kanskje en sju-åring...

Gjør ikke noe at de er litt færre voksne. Det er jo også færre av de mest tidkrevende små ;)

Begge mine har gått på mixet avdeling! Kjempe bra. Kommer kun på positive ting jeg.
Han yngst har alltif noen å se opp til. Noen som tar han med på ting. Får dekket alle behov sim søvn, bleier osv.
Han eldste lærer å ta hensyn til de mindre, osv.

Kun positive erfaringer! Minsten er veldig glad i de større barna, og de passer så godt på. De store guttene er så flinke til å dra han med i leken og de små leker godt sammenfordi de ikke er så mange.
Ser veldig godt at snuppa har godt av det og, hun trivesbest med de store og er fantastisk hensynsfull med de små. De lærer en omtanke og empati som er helt utrolig!
Bare positivt å melde! [:)]

Min gutt går på 2-5 års avdeling. Går kjempefint! Ja, de er ganske få voksne (3 på 20 barn, og hun ene er der bare midt på dagen), men det virker som det funker bra allikevel. Han får masse oppmerksomhet fra de eldre barna,de er SÅ snille med han! (De er fire 2-åringer)

Back
Topp