Erfaringer med mitsubishi outlander her?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi driver å ser på ny bil for vi ønsker oss enn syv seter, så vi har mulighet til å ta med tante barna på tur iblandt.
Har prøvekjørt denne i dag, min samboer er ikke helt fornøyd, men jeg likte bilen da:)
Dette var enn 2009 modell, var litt riper i lakken synes jeg og har allerede godt nesten 60000.
Er dette en grei bil sånn egentlig? Har aldri tidligere hatt noe annet enn vw. Så dette er jo litt uvant med enn slik bil:)

Vi har en 2005modell no, men har lagt den ut for salg.. Bagasjerommet er så lite at det er til å å krupp av... Men så reiser vi ganske ofte på biltur, svigers bur 42mil unna, så når vi kjører har vi med oss en del pikkpakk... Funker dårlig sammen med vår Simo Kombivogn iallefall, omtrent ikkje plass til meir enn det...

Når det er sagt, det er ein suverent god bil å kjøre, spesielt på vinter! Så viss bagasjeplass er uvesentlig, så vil eg anbefale den på det sterkeste!

Åh, ps... Den sluuuuuuuuuuuuker bensin.... :/

Dette er enn disel bil, aner ikke forbruke på den da.
Bagasjeplassen er vel ikke helt uvesentlig når jeg både bruker vogn og har bikkje.
Men vi har passat i dag , den er stor og fin, men som jeg skrev vill ha syv seter, og da er det disse som virker veldig fine.
Jeg har begynt å innse at jeg kan vist ikke få alle ønsker.
Men vi fikk montert bakovervendt sete bak sjaføren da:) Det får du ikke i passaten.
Takk, for info, og er veldig enig med deg om bagasje plassen:)

Daskepott skrev:
Vi så på den,men endte opp med storebroren,Pajero istede.
Mye bedre plass i den.

Og ti ganger dyrere, vi har ikke råd til enn bil til 600 tusen nå:)
Solgte de også den jeg aller helst vill ha men, må innse våre begrensninger:)
Kjempe fine biler da:)

Back
Topp