Erfaringer med Micro-tese?

Marthe0090

Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med micro-tese der vanlig Tese ikke ga resultater?

Jeg og mannen min har vært gjennom ett icsi-forsøk der de fant noen sædceller gjennom Tese, men på forsøk 2 fant de ingenting... Vi har nå fått beskjed om at donor er eneste mulighet...

Vi er i enorm sorg og jeg nekter å gi opp... Vil gjerne høre om noen i lignende situasjon.
 
Ingen erfaring, men hvis dem fant noen første gang, så betyr det jo at det kan finnes noen. Da ville hvertfall jeg personlig ikke gitt opp. Går dere offentlig? Min erfaring med offentlig og privat er at offentlig gir mye lettere opp enn privat.
Lykke til :Heartpink
 
Takk❤️Ja det er det jeg har tenkt også!
Vi går privat, Spiren i Trondheim så føler liksom vi er hos de beste De har nevnt en klinikk i Finland som utfører Micro-tese men de selv hadde ikke troen på det, og da mister man jo litt troen selv også...
 
Takk❤️Ja det er det jeg har tenkt også!
Vi går privat, Spiren i Trondheim så føler liksom vi er hos de beste De har nevnt en klinikk i Finland som utfører Micro-tese men de selv hadde ikke troen på det, og da mister man jo litt troen selv også...
Jeg ville kontaktet Klinikk Hausken (haugesundsavdelingen). Jon Hausken (som startet klinikk Hausken og fortsatt holder på) er typen som prøver når andre gir opp, og han har høy suksessrate også. Han har startet klinikker rundt forbi og har mange som jobber for seg, men selv holder han til i Haugesund. Ville prøvd å fått snakket med ham.
 
Jeg ville kontaktet Klinikk Hausken (haugesundsavdelingen). Jon Hausken (som startet klinikk Hausken og fortsatt holder på) er typen som prøver når andre gir opp, og han har høy suksessrate også. Han har startet klinikker rundt forbi og har mange som jobber for seg, men selv holder han til i Haugesund. Ville prøvd å fått snakket med ham.
Takk for tips❤️
 
Hei!

Hvordan gikk forsøket med MicroTese? Er i lignende situasjon og prøver å finne så mye informasjon som mulig.

❤️
 
Hei!
Litt seint svar, men håper det kan være til hjelp likevel.
MikroTesen var vellykket og jeg er nå 5mnd gravid :love7
Hvordan går det med dere nå? :Heartred
Så herlig!
 
Marte0090.. ser du har gått igjennom det samme som oss, og lykkes. Vi har satt inn 2 ganger men mislykket forsøk.. tok micro tese i haugesund, og forsøket der.. hva gjorde dere? Satt dere inn 2-3 dagers embryo eller blastocyst? Gikk det på første fosøk etter at dere lykkes med å få ut gjennom micro tese? Var det noe problem ved å sende vevet til en annen klinikk? Håper på svar.
 
Marte0090.. ser du har gått igjennom det samme som oss, og lykkes. Vi har satt inn 2 ganger men mislykket forsøk.. tok micro tese i haugesund, og forsøket der.. hva gjorde dere? Satt dere inn 2-3 dagers embryo eller blastocyst? Gikk det på første fosøk etter at dere lykkes med å få ut gjennom micro tese? Var det noe problem ved å sende vevet til en annen klinikk? Håper på svar.
Hei!
Fint å høre om flere i samme situasjon, selv om det ikke er en god situasjon å være i...
Det var ikke noe problem å sende vevet mellom klinikkene nei, kun at det kostet litt ekstra (ca 5000). Det ble så letet etter sædceller når vevet hadde kommet fram til klinikken vår, så dette var jo såklart ingen selvfølge og det var heller ikke så mye de fant men heldigvis nok til å befruktet noen egg. Tror det ble satt inn 2-3 dagers embryo. Det gikk på første forsøk etter mikro-tese ja! :)
Hva er planen deres videre nå? Lykke til isåfall, mirakler kan skje:Heartred
 
Åh, så fantastisk å lese historien din ❤️ vi skal gå gjennom tese nå på torsdag, og det er nesten uutholdelig å vente på å få et svar. Gruer meg vanvittig mye, men godt å vite at micro tese er et alternativ om vi får verst tenkelig beskjed på torsdag.
 
Hvordan går det med dere som har gått igjennom tese/mikro-tese som har skrevet i denne tråden tidligere? Fantastisk å lese om dere som har lykkes ❤️
 
Back
Topp