Erfaringer med Metode tidlig test

P

Prøver1111

Guest
Hei! Vi prøver på våres første barn og er på pp7 ‍♀️ Har nå tatt en test med Metode tidlig graviditetstester. Usikker på om det er en strek på testen eller om jeg ser syner? Har ingen erfaringer med testing her på dpo 11. Noen som kan hjelpe å tyde teste eller har erfaring med testene?

Hei! Vi prøver på våres første barn og er på pp7 ‍♀️ Har nå tatt en test med Metode tidlig graviditetstester. Usikker på om det er en strek på testen eller om jeg ser syner? Har ingen erfaringer med testing her på dpo 11. Noen som kan hjelpe å tyde teste eller har erfaring med testene?

De er veldig svake! Her er min 1 dag etter forventet mens
upload_2021-7-20_22-15-6.jpeg

Fikk positiv digital på urin nr to samme dag.

Her er 3 dager etter, altså nesten en uke etter forventet mens
upload_2021-7-20_22-16-3.jpeg

jeg tok metode tidligtest 10dpo og den var blenda. Så ingen tidligtest vil jeg si.

Har du bilde av den du har tatt?

Last edited:
Jeg har hørt her at de er veldig svake. Jeg bruker dem selv, men har aldri fått positiv så lenge.
Det positive er at de ikke gir falske negativer som Rfsu og Cb+.

Jeg har hørt her at de er veldig svake. Jeg bruker dem selv, men har aldri fått positiv så lenge.
Det positive er at de ikke gir falske negativer som Rfsu og Cb+.
Ikke fått strek før tidsfrist de mnd jeg ikke har vært gravid, men det kommer ofte strek etter tidsfrist/når den har tørket :happy119

TS her, ordnet meg bruker. Hehe, helt ny her inne så jeg fikk rett og slett ikke til å legge inn bilde :) Jeg prøver igjen, denne testen er tatt 11 dpo. Ganske sikker på at jeg er gravid for fikk idag 12 dpo positiv på CB digital. Skulle ønske testene bare kunne ha en sterk og tydelig strek :happy093

Vedlegg

• E197D183-8970-4413-A878-98F649503042.jpeg
    E197D183-8970-4413-A878-98F649503042.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 573
  • 6FC3DF37-A8AA-4005-BDCE-6511348FBA6E.jpeg
    6FC3DF37-A8AA-4005-BDCE-6511348FBA6E.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 591
TS her, ordnet meg bruker. Hehe, helt ny her inne så jeg fikk rett og slett ikke til å legge inn bilde :) Jeg prøver igjen, denne testen er tatt 11 dpo. Ganske sikker på at jeg er gravid for fikk idag 12 dpo positiv på CB digital. Skulle ønske testene bare kunne ha en sterk og tydelig strek :happy093
Se der ja! Gratulerer :smiley-bounce016 veldig lik den jeg fikk! Helt håpløst med at det skal være tidlig tester.

Back
Topp