Erfaringer med Metformin?

Kicks

Gift med forumet
Noen der med erfaringer med Metformin-behandling? Har dere blitt gravide kun ved hjelp av dette før et planlagt IVF-forsøk?

Begynte med metformin før mitt første forsøk. Merket en del til bivirkninger de første ukene, men det ga seg etterhvert.
Har ikke blitt gravid. Har gått på de i snart 10 mnd.

Jeg tar også Metformin, men hadde innsett i dag, så vet ikke om det fungerer ennå. Ble litt kvalm i starten, men merker ikke noe til det nå.

Jeg tar også Metformin, men hadde innsett i dag, så vet ikke om det fungerer ennå. Ble litt kvalm i starten, men merker ikke noe til det nå.
Hvor lenge har du gått på det? Er det første innsett? Spennende! :) Lykke til, fortell gjerne hvordan det går videre :)

Hvor lenge har du gått på det? Er det første innsett? Spennende! :) Lykke til, fortell gjerne hvordan det går videre :)
Tror jeg begynte for 2 måneder siden, rett etter første samtale hos klinikk hausken. Det er det fjerde forsøket mitt, men første privat, har hatt tre forsøk på sykehuset i Haugesund.
Hvor er du i løypen?

Tror jeg begynte for 2 måneder siden, rett etter første samtale hos klinikk hausken. Det er det fjerde forsøket mitt, men første privat, har hatt tre forsøk på sykehuset i Haugesund.
Hvor er du i løypen?
Jeg gikk rett til Hausken tirsdag denne uken, men er henvist til sykehus. Er bare det at det tar så himla lang tid, og føler kanskje de tar litt mer vare på hver enkelt på privat klinikk.
Skal starte med hormonbehandling neste syklus, og starte med første forsøk da, så det blir utrolig spennende! :)

Back
Topp