Erfaringer med maxi cosi Iora bedside crib

J-40451389

Flørter med forumet
Jeg har fått kjøpt en Iora seng brukt, men prøver både å finne ny madrass som passer, madrasstrekk og laken. Er det noen som har hatt denne og vet en god madrass som passer?:) Er det også noen som har noen gode tips til rimelige, men gode madrasstrekk og/eller laken som kan passe?:happy:

Jeg har bare kjøpt det de kaller for sprinkelsengmadrass (eller noe sånt?) på jysk for 150 kr, og så kuttet madrassen selv til plata i bedside’n.
Ny madrass som var i riktige mål kosta rundt 800 kr, og det gadd jeg ikke :p

Jeg har bare kjøpt det de kaller for sprinkelsengmadrass (eller noe sånt?) på jysk for 150 kr, og så kuttet madrassen selv til plata i bedside’n.
Ny madrass som var i riktige mål kosta rundt 800 kr, og det gadd jeg ikke :p
Det var smart :D
Har jo den brukte madrassen, men står overalt at man burde ha ny madrass pga ulike årsaker. Vil jo legge mest mulig til rette for god søvn :p

Sniker fra oktober her! Har sett på denne sengen selv, men syns det var litt vanskelig å skjønne målene, så håper jeg kan få spørre om et par spørsmål :angel11 Er den 74cm høy på det høyeste opp til liggedelen der? Får man den høy nok til å passe ved siden av seng på 65cm høyde? :hello2

Sniker fra oktober her! Har sett på denne sengen selv, men syns det var litt vanskelig å skjønne målene, så håper jeg kan få spørre om et par spørsmål :angel11 Er den 74cm høy på det høyeste opp til liggedelen der? Får man den høy nok til å passe ved siden av seng på 65cm høyde
Sniker fra oktober her! Har sett på denne sengen selv, men syns det var litt vanskelig å skjønne målene, så håper jeg kan få spørre om et par spørsmål :angel11 Er den 74cm høy på det høyeste opp til liggedelen der? Får man den høy nok til å passe ved siden av seng på 65cm høyde? :hello2
Sjekker mål i morgen :D

Beklager sent svar, litt susete om dagen :hilarious: men sengen vår er også 65 cm høy, med overmadrass osv. Det passer fint sammen! Flere høydeinstillinger på maxi cosi’n + at man enkelt kan ha litt høyere på hodeenden hvis man skulle trenge det:happy:
Fullt forståelig :hilarious: tusen hjertelig takk for svar, da blir det nok en slik en på oss også :hello2

Back
Topp