Erfaringer med makesure batch 11

Arctic_mom

Flørter med forumet
Lurer på om det er noen som har erfaringer med makesure sin batch som slutter på 11 med utgangsdato 2028-05?

Vet tidligere batch 11 var dårlig fargestoff på, men klarer ikke finne noen som har skrevet om den som har utgangsdato i 28.

Lurer på om det er noen som har erfaringer med makesure sin batch som slutter på 11 med utgangsdato 2028-05?

Vet tidligere batch 11 var dårlig fargestoff på, men klarer ikke finne noen som har skrevet om den som har utgangsdato i 28.

Jeg har disse.
Har hatt en MA og har tatt de hver eneste dag, og de viser to streker her hos meg hvertfall.
Var problemet at de ikke viste strek i det hele tatt, eller at de viste dårlig?

Jeg har disse.
Har hatt en MA og har tatt de hver eneste dag, og de viser to streker her hos meg hvertfall.
Var problemet at de ikke viste strek i det hele tatt, eller at de viste dårlig?
Lurer på om de har dårlig fargestoff.

Mine har ikke økt noe spesielt, tydelig positive, bare ikke økt som forventet.
Nå kan det hende at det er at hcg ikke har økt som normalt selvfølgelig. Begynte å blø i dag (5+0), men testene er fortsatt helt som de har vært den siste uken, kun små variasjoner som jeg antar har vært pga forskjell i urinkonsentrasjonen.
Blør, men har ikke vondt.. de tidligere gangene jeg har mistet rundt 5+noe så har det vært vondt og testene har blitt betydelig svakere allerede før jeg har begynt å blø. Så jeg vet ikke helt hva som skjer nå.

Forrige gang jeg mistet var det legevakt for å få noe sterkere enn paracet, mens nå er det bare små murringer (kan legge til at jeg som regel har ganske kraftige menssmerter ellers også).

Nå kan det hende at det er at hcg ikke har økt som normalt selvfølgelig. Begynte å blø i dag (5+0), men testene er fortsatt helt som de har vært den siste uken, kun små variasjoner som jeg antar har vært pga forskjell i urinkonsentrasjonen.
Blør, men har ikke vondt.. de tidligere gangene jeg har mistet rundt 5+noe så har det vært vondt og testene har blitt betydelig svakere allerede før jeg har begynt å blø. Så jeg vet ikke helt hva som skjer nå.

Forrige gang jeg mistet var det legevakt for å få noe sterkere enn paracet, mens nå er det bare små murringer (kan legge til at jeg som regel har ganske kraftige menssmerter ellers også).
Håper den klamrer seg fast og at den bare har gått i en liten dvale :Heartred

Hei! Jeg opplever det samme. Fikk positiv graviditetstest på nyttårsaften, men de neste dagene har strimlene vært litt svakere. Kjøpte makesure sine strimler i november tror jeg, men visste ikke at det kunne være dårlig fargestoff? Er ca 6+4, og skal på tidlig ultralyd i morgen. Ble bekymret for at det var graviditet utenfor livmoren, men legevakten sendte meg bare hjem igjen. Hadde en senabort i oktober, så håper jo virkelig denne sitter, samtidig tørr jeg ikke tenke det en gang.

Hei, veldig leit å lese om det du opplever, og eg veit det er vondt når testene ikkje blir sterkare, det kjenner eg så alt for godt til. Eg skal prøve å dele litt av mine erfaringar.

Eg brukte make sure batch 11 då eg testa sist eg var gravid, usikker på utløpsdato, men eg lurte på det samme med fargestoffet sidan testane var så svake. Googla meg halvt i hjel i prosessen og om las alle mulige gode og dårlige utfall både her og på Reddit.

Dessverre var det ein exu, så eg målte også hcg ein del i løpet av perioden og tok ein test kvar gong eg tok blodprøve.

Først (13-20dpo, kun testar, ingen blodprøve) hadde eg veldig svake testar, så steig hcg etter blødning 5+0. Testane vart tilsvarande sterke etterkvart (frå 38 til 2000).

Brukte også batch 11 til å teste ut hcg etter behandling, og eit par metode-tester. Syns ikkje det var dårlig fargestoff på alle i pakken, men eit par var kanskje ujevne i fargen. Eg hadde hcg-måling kvar veke som eg kunne samanlikne med.

Eg tenker at ein ikkje kan sjå hcg-nivå på strimmeltestene, det blir meir ein peikepinn. For eksempel var 287 sterkare enn 480, og eg har ikkje nokon forklaring på det. Under 200 var veldig svak, og 4 klarte ikkje tidligtesten til metode å fange opp. Makesure fanga opp 21. Fastlegen min meinte testane ikkje var kvalitative på den måten, men noko kan vi jo lære av dei. Som f.eks st hcg stiger eller er svak.

Det er ein utrulig drit situasjon å stå i, eg sender deg masse styrke og håper alt går bra sett i lys av situasjonen! :Heartred

Ah, det kan jeg ikke svare på, for mine blir bare svakere og svakere, som de jo skal. Men har ikke testet med akkurat de når testene var sterke. Håper det er noe feil med testene ♥️

Back
Topp