Erfaringer med Lutinus?

Ulldotten

Betatt av forumet
Jeg har mistet 2 ganger i løpet av 8 måneder, og skal derfor prøve Lutinus om jeg blir gravid igjen.

Dette er helt ukjent for meg.
Er det mye bivirkninger ved bruk av Lutinus/progesteronstøtte?

Jeg har mistet 2 ganger i løpet av 8 måneder, og skal derfor prøve Lutinus om jeg blir gravid igjen.

Kan være endel bivirkninger som minner om "mensplager". Og det er fryktelig grisete med Lutinus, så pass på å ha nok truseinnlegg.
Lykke til :Heartred

Jeg har nettopp begynt på Lutinus. Som andre skriver- truseinnlegg er must, jeg kaller meg bare «pulverheksa», for det ser ut som jeg smugler kokain i dåsa.

Usikker på hva som er evt bivirkninger og hva jeg bare kjenner fordi jeg er så på alerten i denne prøvinga. Men noen plagsomme bivirkninger merker jeg ikke.

Jeg brukte Lutinus etter jeg mistet 2 ganger på 5 mnd sist. Jeg brukte fra etter EL og var en god del menslignende symptomer, men merket ikke noe spesielt annet ubehag. Veldig klissete da og jeg tok bare 1 tablett daglig. Noen tar jo 3 :joyful: Når jeg ble gravid igjen holdt det hele veien! Skal også begynne på progesteron nå hvis jeg blir gravid nå :)

Hadde ingen spesielle bivirkninger. Eneste minuset var all «utfloden», dvs lutinus restene som kom ut :) ble gravid med lutinus men mistet, og forrige syklus med lutinus ble ikke klaff.

Bare milde bivirkninger som kan minne om PMS, type ømme bryster. Jeg var ganske søvnig den første uken, men det gikk over.
Masse lykke til!! :)

Back
Topp