Erfaringer med Lloyds?

Har ganske god erfaring med dem, ikke opplevd å få skygge selv!
Slik så mine ut:
B69F3B8F-313E-4E6D-80FA-6DA79581C7F6.jpg

Har fått skygge med Lloyds to ganger, så styrer unna de.

Håpe det er babystrek for din del! :)

Dette må være babystrek! Kan ikke tro noe annet :)

Det der ser ut som en babystrek!
Har egentlig ikke så god erfaring med Lloyds, men har aldri fått skyggestrek. Grunnen til at jeg har dårlige erfaringer er fordi den skulle være mer sensitiv og slå ut mye tidligere. Fikk en skyggestrek på den, kjeeeempesvak slik at man måtte trikse og vri for å se den. Dagen etterpå tok jeg en clearblue + og fikk et tydelig blått kryss.. Jeg er i min 9 uke. Så ikke opplevd falsk positiv, men at de slo ut senere enn jeg skulle trodd med tanke på sesitiviteten.

Det der ser ut som en babystrek!
Har egentlig ikke så god erfaring med Lloyds, men har aldri fått skyggestrek. Grunnen til at jeg har dårlige erfaringer er fordi den skulle være mer sensitiv og slå ut mye tidligere. Fikk en skyggestrek på den, kjeeeempesvak slik at man måtte trikse og vri for å se den. Dagen etterpå tok jeg en clearblue + og fikk et tydelig blått kryss.. Jeg er i min 9 uke. Så ikke opplevd falsk positiv, men at de slo ut senere enn jeg skulle trodd med tanke på sesitiviteten.

Jeg er enig, den skulle være mer sensitiv enn A1 testen, men den ble mer positiv enn Lloyds sin [emoji849]
Gratulerer! [emoji173]️

Gratulerer med spire i magen [emoji7]

Back
Topp