Erfaringer med Libero Bleier

Glory

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Mitt lille bøllefrø veier nå ca 3800. Siden vi kom hjem fra sykehuset har vi sliti med at han tisser seg ut. bleiene holder ikke på urinen. Vi gikk raskt over på nr. 2, da jeg trodde det var tfordringen, men det hjalp svært lite. Nå tenker vi å bytt over til Pampers. noen andre som har lignende erfaringer med Libero?? Blir forferdelig mye klesvask..hehe

Hehe, jeg har akkurat gått over til Libero da Pampers lakk og var helt forferdelig å bruke.
Har tøybleier men hun er litt for liten til de enda, så jeg gleeeeeder meg til å begynne å bruke GroVia AIO 

Vil ikke anbefale pampers iallefall..Libero er best i papirform.

Helt uenig. Pampers er mye myker og har mye bedre passform enn de stive Libero bleiene. Ellers hadde vi veldig god erfaring med Landlord bleiene da storesøster brukte bleier. Har ikke prøvd den minste størrelsen enda, men flere venner bruker dem og er storfornøyd.

mrsdoubtfire skrev:
Hehe, jeg har akkurat gått over til Libero da Pampers lakk og var helt forferdelig å bruke.
Har tøybleier men hun er litt for liten til de enda, så jeg gleeeeeder meg til å begynne å bruke GroVia AIO 

Vil ikke anbefale pampers iallefall..Libero er best i papirform.

har erfart at begge to kan lekke like mye...men synes at Pampers er mykere og slipper litt mer luft enn Libero, dvs bleieutslettet er litt mindre i Pampers etter min mening.

Libero = stive og ekle. Pampers = myke :) har egentlig aldri hatt lekkasjeproblemer her. Har inntrykk av at det er et gutteproblem.. Passe på at ting ligger rett vei?! :)) og stram bleiene godt. Har ikke prøvd noe annet enn Libero og Pampers.

Tusen takk for svar. Jeg er så enig i at pampers sine er mye mykere og virker mer behaglig å ha på. Så kommer nok til å bruke de videre uansett om de også lekkerm med mindre han får utslett. Men uansett er det så kjedelig at de skal lekke. Jeg begynner å bli passe lei klesvask..hehe..Dessuten forstyrrer det søvnen til den lille. Han vil selvfølgelig ikke ligge våt å sove.

Mulig det er et gutteproblem, men vi prøver så godt vi kan å legge tissen ned og strammer og ordner, men funker ikke. Kan jo være Pampers viser seg å fungere bedre for oss...

Håper dette er noe som endres når de blir eldre :)

Her bruker vi libero(han tåler ikke pampers) og vi har ikke vært plaget med lekkasje. Hadde noen ganger før vi gikk opp en str,men da bare om bleien var veldig full og han lå på siden.Vi bruker nr 3 nå da han veier 6430g.

her bruker vi bare libero go er fornøyd med det:) i begynnelsen var det en del skfiting av body og en del klesvask ja, men så sa noen til oss at vi måtte legge tissefant nedover i bleia, og nå er det blitt myyye bedre:) 

Enig med flere av dere her, at pampers er bedre enn libero.. vi bruker 1'er bleiene enda, og er bare hvis der er veeeldig mye tiss eller bæsj at det har vært lekkasjer.. :) syns pampers sine bleier er såååå mye mykere, og ser at lille får mer bevegelsesfrihet i pampers enn i libero, da liberobleiene blir så stive mellom bena at de ikke like lett frigir rom til bevegelse :)

Liker best pampers. Libero sine er tykkere og stivere og lukter veldig fort tiss.

her passer ikke pampers sine bleier så vi bruker libero. selv om de heller ikke sitter skikkelig. Føler pøbelen har litt merkelige hofte :s

har aldri hatt problemer med libero sine bleier. husker vi brukte pamper på storebror da han var nyfødt, men husker innsiden av bleien satt fast i rompa dersom vi ikke skiftet bleie med en gang han basjet. det problemet hadde også flere venninner av meg. trasi å rive bleien av babyrompa. husker det var prikkete mønster etter bleien på hele rompa. det problemet har vi aldri hatt med libero bleiene

Fru Slick Chick skrev:
Liker best pampers. Libero sine er tykkere og stivere og lukter veldig fort tiss.

signerer denne.. her blir nr 2 full, men ingen lekasje ennå iallefall

Vi måtte bytte til Pampers,ble våt av tiss over hele ryggen av Libero

Har prøvd både libero og pampers. Foretrekker helt klart libero! Har bare hatt lekasje en gang. Pampers hang fast i rumpen, som en over her nevnte, og lille ble veldig sår. Tror nok dette med bleier er veldig individuelt - en må rett og slett bare prøve seg frem til en finner det som funker best for seg :)

Back
Topp