Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Vi er på tredje syklus med letrozol, og jeg prøver meg på dobbel dose. Er i dag CD 6, men på CD 4 fikk jeg en intens stikkende smerte på høyre side i underlivet. Det holdt på hele dagen av og på i bølger. Hadde ingen tegn til vanlig mensensmerter, bare den stikkende smerten. Det var så vondt at jeg måtte stoppe opp i løpet av dagen for å komme meg gjennom. På kvelden var jeg helt kjørt og la meg kl 19. Har ikke kjent noe mer siden det.Er det noen her inne som har opplevd noe lignende?
Vi er på tredje syklus med letrozol, og jeg prøver meg på dobbel dose. Er i dag CD 6, men på CD 4 fikk jeg en intens stikkende smerte på høyre side i underlivet. Det holdt på hele dagen av og på i bølger. Hadde ingen tegn til vanlig mensensmerter, bare den stikkende smerten. Det var så vondt at jeg måtte stoppe opp i løpet av dagen for å komme meg gjennom. På kvelden var jeg helt kjørt og la meg kl 19. Har ikke kjent noe mer siden det.
Er det noen her inne som har opplevd noe lignende?