Så rart det skal være sånn om det bare er vanlig mens. Skjønner godt at du lurer! De menstruasjonen jeg har hatt etter senabortene uke (17 og 20) har vært som de jeg har hatt etter fullgåtte svangerskap. Ganske kraftige, men kortvarige (typ 4-5 dager).
Jeg ringte sykehuset igjent4uker etter aborten da testen brått var positiv (etter å nesten ha vært negativ) Da jeg fikk beskjed om at det skulle sjekkes opp om den ikke var negativ etter 4uker. Samme dag kom det også ut noe jeg bare kan beskrive som en tjukk 20kr-formet bit med noe som så ut som kyllingkjøttdeig. (Beklager TMI) Men dette var visst normalt for slimhinner som har vært der en stund. Jeg fikk komme inn dagen etter, og da fant de rester av vev med sirkulasjon i. Gyn. "støvsugde" det ut, og etter det blødde jeg sparsommelig i litt under en uke, og el kom uka etter. Spiren satt på andre forsøk! (Beklager rotete tekst. Det kom litt ut på rams etter minnet
)
Håper det stabiliserer seg for deg snart, at de sjekker grundig, og at spiren sitter helt veien så fort som mulig