Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MICAmor skrev:
Jeg la på meg ganske mye med kobberspiral, dette bildet er tatt 14 uker før jeg fjernet spiralen - gikk ned 12 kg på 2 dager av å fjerne spiralen gitt...
Men det er jo selvfølgelig en mulighet at jeg faktisk har ett ekte spiralbarn.
(Og hadde spiral i 7 år før jeg fikk "komplikasjoner" med den. Bortsett fra denne ene vektøkningen var jeg kjempefornøyd! Ikke større blødninger,ingen hormoner som ødela humøret - alt i alt svært fornøyd!)
Vurderer også kobberspiral etter denne, ønsker ikke flere barn etter den og liker ikke hormoner, men kan man bli gravid med kobberspiral?? hvor sikker er den??Barnslig skrev:
27april11 skrev:
MICAmor skrev:
Jeg la på meg ganske mye med kobberspiral, dette bildet er tatt 14 uker før jeg fjernet spiralen - gikk ned 12 kg på 2 dager av å fjerne spiralen gitt...
Men det er jo selvfølgelig en mulighet at jeg faktisk har ett ekte spiralbarn.
(Og hadde spiral i 7 år før jeg fikk "komplikasjoner" med den. Bortsett fra denne ene vektøkningen var jeg kjempefornøyd! Ikke større blødninger,ingen hormoner som ødela humøret - alt i alt svært fornøyd!)
seriøst?
kanskje det er spiralen som gjør det da?
hmm
jaja er uansett fornøyd :)
*Snuppo+1+1* skrev:
Vurderer også kobberspiral etter denne, ønsker ikke flere barn etter den og liker ikke hormoner, men kan man bli gravid med kobberspiral?? hvor sikker er den??Barnslig skrev:
Man kan bli gravid med alle prevensjonsmidler....
*Snuppo+1+1* skrev:
Man kan bli gravid med alle prevensjonsmidler....