Erfaringer med kjemisk?

Skvirevippen

Forumet er livet
Marsboerne 20 18
Relativt sikker på at det er dette som skjer nå (håper litt og da erfaring på stillestående hcg var exu), men har null erfaring med det så veit ikke hva jeg kan forvente, så trenger sårt litt erfaringer.

Ikm i dag, tester fra 10dpo som økte så vidt i styrke frem til 12dpo men vært helt stillestående og veldig svake siden (14dpo idag) =/
Temp er høy fortsatt.

Bonusspm: dere som tempa i tillegg, falt tempen før blødning starta?

Har hatt 3 kjemiske graviditeter. Det eneste jeg egentlig merket var at syklusen ble litt lengre.
Ved de kjemiske graviditetene mistet jeg veldig tidlig og TR endte opp med å bli forsinket med bare 3-4 dager.

Har aldri tempet så det kan jeg dessverre ikke svare på.
Ble gravid første pp etter kjemisk (første gang endte med baby, andre med MA).
Hadde kjemisk forrige pp så krysser fingrene for at vi nå får en liten terminspire denne pp’en :binkybaby

Hadde kjemisk for et par måneder siden og da fikk jeg positive tester i 1 dag (kan godt være de hadde vært positive før, men testet ikke før) og dagen etter var de negative. Mensen kom som vanlig

Jeg hadde kjemisk i forrige mnd, og hadde det for noen år tilbake.
Da fikk jeg positive tester i et par dager, som så ble svakere, og mensen kom 3 dager for seint. Men jeg kom stort sett tilbake til normal syklus kjapt etterpå ☺️

Jeg har hatt 4 kjemiske. De 2 første gangene økte testene fint i flere dager før det stagnerte. Mensen kom ca 1 uke senere enn den skulle.
De 2 siste gangene har testene hatt lite økning, vært svake og stagnert/sunket etter ett par dager. Tr kom 3-4 dager senere enn planlagt.

Samme her, to kjemiske på rappen. Teststreker som var svake i 3-4 dager også ble de blanke. Fikk mens 2-3 dager etter blank test.

Sånn var min temp kurve på kjemisk før jul i fjor. Temp sank ikke helt ned før blødningsdag 2. Testene ble sterkere fra dpo 8 (ekstremt svak) sterkere utover fra 9 og fremover ganske greit, men så ble det veldig lite økning, og kvelden før blødning var den veldig svak. Vanligvis lutealfase på 12/13 dager så ble forsinket og ble også krøll i syklus i to mnd etter på. En lenger enn vanlig og en på kun 17 dager før blødning.
IMG_3792.png

Tusen takk for mange svar!
Litt tungt å være i limbo uten noen erfaring. Uansett bestilt legetime mtp historikk, så får vi se :)

Back
Topp