Alenemor22år
Andre møte med forumet
Har termin den 25 mai, vært på ultralyder ofte den siste tiden pga jenta ligger i tverrleie så har fått satt opp dato før keisersnitt på onsdag den 23 mai. Siden det ikke er mulig og føde vaginalt pga leie til baby. Lurer på om noen har noen erfaringer ved keisersnitt? kjenner eg gruer meg til dette da det høres så skummelt ut ved keisersnitt. Er dette veldig vondt i ettertid da såret skal gro og slikt? Har to barn fra før og født vaginalt noe som eg håpet denne gangen også men siden hun ligger i tverrleie så går ikke det ant med vanlig fødsel denne gangen. Er innlagt på sykehus også i tilfelle fødsel starter og vannet går så må det taes hastekeisersnitt så ikke det ender med navlestreng prolaps om navlestrengen kommer ut noe som er svært sannsynlig da navlestrengen ligger nederst i magen nærmest bekkenet og åpningen. Er svært bekymret for alt som skjer. ikke særlig gøy situasjon man er i. Er det noen der ute som har tatt keisersnitt? Hvordan var det? Trenger man og være bekymret for veldig mye smerter?