vurderer å bestille noe derfra, men lurte på om noen her har erfaring med å bestille derfra? Del i vei, på godt og vondt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
masse, svære esker till småting Og en eske til hver ting selv om du bestiller de samtidig.Hater postnordHar funka fint de gangene jeg har bestilt! Har aldri prøvd å levere tilbake noe. De leverer med Postnord, ikke alle som er like happy med det, men jeg har aldri hatt noe problemer med det.

Min erfaring er at de sender kjapt, men pakker ting helt teit!masse, svære esker till småting Og en eske til hver ting selv om du bestiller de samtidig.
Kjøpte en hylle der, og den var skikkelig dårlig kvalitet. Tok bilder og sendte, og fikk pengene refundert med en gang, uten å sende varen tilbake
Har også fått god hjelp da Baby Brezzan sluttet å virke.
Så ja, jeg har god erfaring med dem, på tross av pakketullet![]()
Har funka fint de gangene jeg har bestilt! Har aldri prøvd å levere tilbake noe. De leverer med Postnord, ikke alle som er like happy med det, men jeg har aldri hatt noe problemer med det.
...men når jeg da kommer på det, så vil jeg jo ha det NÅ![]()
Utelukkende god erfaring - alltid fått det jeg skal, og de sender kjapt!
Post Nord er en helt annen historie, men den skal jeg ikke ta her ...
Min erfaring er at de sender kjapt, men pakker ting helt teit!masse, svære esker till småting Og en eske til hver ting selv om du bestiller de samtidig.
Kjøpte en hylle der, og den var skikkelig dårlig kvalitet. Tok bilder og sendte, og fikk pengene refundert med en gang, uten å sende varen tilbake
Har også fått god hjelp da Baby Brezzan sluttet å virke.
Så ja, jeg har god erfaring med dem, på tross av pakketullet![]()