Jeg hadde lagt vekt på stor og god bagdel

ettersom du antagelig vil bruke bagdelen fram til vår/sommer

da sikkert med en pose oppi

så emmaljunga edge eller bugaboo er gode valg. Ettersom du tenker "landevei"kjøring ville jeg gått for en stabil vogn med god demping, da er det jo bugaboo buffalo men den er DYR, eller emmaljunga superviking eller viking om du vil ha svinghjul forran... Disse er også mindre sammenlagt. Jeg hadde definitivt gått for 4 faste hjul om du bor på landet, det finnes mange pent brukte emmaljungavogner på finn.no jeg har selv solgt mange som har vært pent brukte og sett nye ut

og selv kjøpt flere så vil absolutt anbefale deg emmaljunga edge, med sport (litt stort og tungt men super demping) eller classic understell (classic er noe mindre og lettere å frakte i f.eks bil)
Om du ser litt på budsjett og tenker på litt billigere vogner har jeg selv en moweo curro vogn (kjøpt på jollyroom) til "bilvogn" men denne er super, god demping, 3gode lufthjul som kan låses og bagdelen er faktisk veldig romslig

denne koster "bare" 3000,- (ca) kan fint brukes på landevei.
Har også hørt mye positivt om bermoo duo jogger, billig og god vign, men her tror jeg bagdelen er noe mindre