Erfaringer med IF-forsikring?

Vi har alle forsikringer i IF- inkludert barneforsikring.. Veldig fornøyd! Når vi har hatt en sak så har det fort og ryddig for seg, og vi har fått pengene uten problemer..

Vi har noen forsikringer i IF, men ingen personforsikringer. Det har de ikke full konsensjon for, så de kan aldri tilby like god dekning som andre selskaper. 

Er absolutt ikke fornøyd med If, de er dyre og ikke mye villig til å ordne opp. Jeg hadde personforsikring, var i en ulykke og måtte sliiiiiitttttteeeee for å få det jeg hadde rett på.
Da jeg var ung å skulle forsikre bil var de rett og slett sleipe.
Uff, grrr.

Men dette er meg, de er sikkert ikke slik i alle saker

if skulle ha 10000 mere for å forsikre bilen våres enn hva de andre selsakpene skulle ha. og det var akkurat samme forsikringen. og alle andre forsikringer jeg har fått tilbud på der har bestandig vært mye dyrere. har hørt mye negativt av andre som har forsikringer der så jeg kommer aldri til å ha noen forsikring der.

ORIGINAL: Sicily

Vi har noen forsikringer i IF, men ingen personforsikringer. Det har de ikke full konsensjon for, så de kan aldri tilby like god dekning som andre selskaper. 

det er helt riktig, IF dekker ikke de mest vanlige plagene/sykdommer til uførhet.

ORIGINAL: Sicily

er det ikke bedre å samle alle under et sted?[:)]

forresten, vi sparte mye på å bytte fra If til Gjensidige[:)]

Back
Topp