Erfaringer med hormonbehandling, otrivelle, lutinus, blødning i dpo land.

Mjblueberry

Andre møte med forumet
Hei,
Søker litt råd og erfaring fra dere her inne nå.

Jeg har vært gjennom lang protokoll nå hvor vi endte opp med å forsøke natulig pga få egg.. Morgenen (7dpo) en uke etter at jeg satt otrivelle fikk jeg mensmurringer og stikkinger nedi livmoren med påfølgende ørlite svakt rosa utflod. Ut på dagen, litt brunlig, øm begge sider, og strekksmerter. (Grisetrøtt) Tidlig natt 8dpo brun, deretter rosa, samt murringer. Midt på natten oppdaget jeg blødning, litt mørkere en det som har vært med en dyp rød dråpe. Jeg var sikker på at mensen var kommet og alt håp ute. Tuslet fortvilet i seng. Etter lutinus den morgenen var det borte. Litt brun på ettermiddagen (fryser/kjempe varm vekslende gjennom dagen, tett nese). Morgen 9 dpo begynte å blø lyserødt (ikke mye) som en tidlig mens, men ble borte etter innsett av lutinus.(Veldig varm, iskaffe gav en rar smak på tungen) 10 dpo natt, ble sittende å se på Netflix, sippet for meg selv, stoppet litt opp og tenkte hva skjer? Måtte snyte meg som følge av det, det var rosa. Såre slimhinner ja. Våknet i dag og det er ikke noe blødning el å spore. Eneste jeg fikk en rar smak på tungen av min daglige morgenkaffi.
Så hva skjer? Kan det ha vært festeblødning? Med tanke på tiden, menssmerter og blødning. Etter det ingenting. Eller er det bare hormonene som tuller med meg? Noen andre med erfaringer?
 
Krysser fingrene for deg ❤
Har selv prøvd og feilet i 3 år nå, og er nå under behandling på fertilitetsklinikken i Haugesund. Bruker nå 3x Lutinus 100mg. til dagen, og har kommet meg til 5+1 med flott HCG-stigning.
 
Back
Topp