Erfaringer med graco bilsete?

Fairygirl86

Andre møte med forumet
Jeg fikk idag kjøpt ett bilsete billig av ei venninne av moren til ei venninne av meg. Det er da ett litt eldre graco bilsete med belte base, da jeg har en litt eldre bil. Syns dette så så veldig rett ut i ryggen til nyfødt når den var satt inni bilen. Skal det være noe innlegg i denne? Har ett innlegg/hodestøtte.
Er det noen som har erfaringer med dette? For og imot med å bruke dette?
Skal se om jeg får lagt inn ett bilde av ett lignende sete.

Litt eldre versjon av denne. Vasker trekket for øyeblikket så vanskelig å få tatt bilde av sete.

Screenshot_2014-06-29-22-18-41~2.jpg

Vårt Acta Graco Logico finnes det spedbarnsinnlegg til, så det gjør det sikkert for ditt også. Vi har vært veldig fornøyd med setet.

Vi har hatt Akta Graco Trilogic til minstemann og vært veldig fornøyd med det.

(Men vet du hvor gammelt det setet er? Vet at da eldstegutten her i huset var liten så var det flere som hadde Akta Graco setet og som mente det var bratt i ryggen, men det er jo 12 år siden snart da. Vi har ikke hatt det problemet med vårt sete i allefall :) )

jeg hadde ett som ligna veldig på dette, og det var det spebarnsinnlegg i...... jeg syns det var veldig fint sete.

Vi har akta graco logico og er kjempefornøyd :) Vi har spedbarns innlegg som vi brukte da han var nyfødt..

Hvor gammelt er sete? De anbefaler at man ikke bruker seter som er eldre enn 5år...

Back
Topp